Saturday 6 February 2010

家長日

老友鬼鬼
家長日
攞咗影曦人生第一張成績表(其實有好多份,分埋科添)
講「成績」嗰張先
係得中文同音樂(我估佢跟唔到人唱中文)平平
行為方面,整體都唔錯,成張野只得兩個4,其他廿幾項都係5~
邊兩樣攞4?
專注力同平衡力!
佢因為同孖女坐,佢地三個一堆,成日講英文,唔專心聽老c講野
排隊時影曦又周圍望喎...
至於平衡方面,老c話佢成日跌
咁我問老c,係咪佢呢排跌多咗呀?佢話係...
咁其實唔關影曦事-.-
因為前排佢對鞋開始窄,同佢去買鞋啦
佢著uk9號半嘅鞋
我去咗兩間clarks到搵㗎啦,但clarks最細得10號,咁我唯有買嗰對畀佢加鞋墊囉
就係因為佢對鞋大得濟,所以成日跌-.-
呢幾日我要周圍同佢搵下有無9號半啦...
真係唔想佢成日因為咁而跌!
家長日後,我地去咗公園玩
Daddy教佢地爬
佢兩個都爬過咗啦
到我示範點爬

No comments:

Post a Comment