Friday 12 February 2010

辦年貨40w5d

整裝待發!
Kerry今日帶咗兩個女出街
你睇下佢兩個帶咗幾多野@.@
影曦同靖翹一人帶咗一個barbie
靖翹仲帶咗成個back pack 咁多玩具添!
我去咗邊?
我hea咗一朝就同老公去咗河合居食壽司BUFFET
我成到好飽呀!到而家都食唔落野!!!
一上磅,仲見到自己第一次過咗150磅呢!
之後老公出咗灣仔,佢又想戰場啦
我本來想去逸東嗰邊個街市辨年貨嘅
但係太飽...唔想去咁遠
所以近近地去咗富東到買咗幾串銀柳,糯米粉、澄麵之類嘅野"蒸糕餅"
街市竟然無咩賀年糖果賣,所以我去咗taste到買就算啦
但估唔到自己買咗咁多野...
好重呀...
張個人八達通又畀咗Kerry,我搭唔到shuttle bus返屋企喎
我要攞住一堆野行返屋企
今日唔知點解特別攰
攰到我要喺PCC出面坐咗半個鐘先可以繼續行呢!
平時我帶住兩個女又唔見我會咁㗎喎,自己一個就無晒「力量」
可能佢地真係我嘅「力量來源」啦!
不過日頭無兩個女喺身邊嘅時候真係好唔慣
太自在啦!去邊都得...但我估我都係prefer佢地喺我身邊彈嚟彈去呢!

1 comment:

  1. 我又係當阿仔唔係身邊時會覺得好自在,但呢種感覺又好唔習慣, 反而有時變得有點失落孤獨,所以係辛苦、惱人都寧願阿仔痴住我週圍去。
    [版主回覆02/13/2010 23:07:00]我都係㗎~所以我都好享受做全職媽媽嘅日子~

    ReplyDelete