Friday 26 February 2010

十一日大嘅舒韻~

尋晚last feed 喺12點
今朝舒韻瞓到5點半先喊食
都算唔錯啦
之後今日餵佢嘅時間係...
9.30am/1.30pm/5.00pm/7.30pm/11.00pm
而家舒韻都慣咗三個半至四個鐘先餵一次
為咗就返兩個大嘅日常作息時間,唯有調一調整啦~

舒韻第一次坐孖車~
今日我推咗架孖車去接影曦放學
因為諗住帶佢地去公園野餐
三文治都準備好~
靖翹一上車就瞓著咗@.@
影曦要同妹妹影相
你睇佢甩皮甩到~
去到公園,靖翹仲瞓緊
佢兩個執咗d石仔當雪糕
好一間雪糕屋呀!
終於坐低食三文治
返完屋企坐咗陣,又落街去沙池
影曦推車,靖翹自己行
我兩手fing fing~乜都唔洗攞!太好啦!
我同影曦起嘅sand castle
我對腳畀人埋咗-.-
突然搵到我隻腳就咁開心啦!

托住個頭~擺晒pose喎!
返到屋企,發現有個parcel~
係grandma喺英國寄嚟㗎~
影曦嗰本係Sparkle World
靖翹嗰本係Waybuloo
你睇佢地幾開心!

No comments:

Post a Comment