Thursday 4 February 2010

懷孕39周的我

不知不覺,咁就到咗第三十九周啦
就快可以見到Echo啦
今次係我第三次懷孕
但係對比起之前兩次,今次真係舒服好多呢!

我係好好彩嗰堆,我有咗三胎都只係嘔過一次(仲要係無啦啦烏低身就嘔咗出嚟,無作嘔嘅感覺,嗰時仲未知自己有咗!)
記得陀住影曦時,三十幾週時佢擲住咗我右邊坐骨神經,攪到我行動果難兩個星期!!!
腰酸背痛咗好耐
成日行都要就住就住...

至於陀靖翹呢?
陀佢時35周因下腹有不明痛楚,一個星期入咗兩次院,住咗兩晚
起初以為係尿道炎
但係check咗又唔係喎
到而家都係原因不明嘅...當時e生開咗antibiotics 我食就算~咁就無時
嗰時又係有少少寸步難行

今胎?
就算而家雖然個肚大過陀靖翹時2吋(但重量一樣)
但係仲係行得走得跑得
雖然自己已經有9個月啦,但係感覺唔似9個月
我仲可以帶住兩個女周圍去
仲有精神過之前添!
我陀呢胎同之前嗰兩次有咩唔同?
今胎我晚晚臨瞓前都有做yoga
其實懷孕初期我都有坐骨神經痛㗎
但係做yoga拉一拉返就完全無事~
效果真係好神奇^.^
我晚晚仲要瞓得好好添喎
晚晚都可以一覺瞓天光~
見到有d準媽咪一晚會起5﹣6次身...我真係想像唔到如果我一晚要醒咁多次我會點...仲要睇住兩個女,肯定變人乾!

做咗yoga我成個人都鬆晒~
我大力推介畀大家~

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete