Tuesday 16 February 2010

Echo Syu Wan Darkins舒韻 出咗世啦!

我生咗啦!

Echo舒韻喺2月15日朝早出咗世啦
重3.3kg(7.2磅)
呢次我痛咗好耐...

入院前...


我14號朝早入院(陣痛隔十分鐘一次),但之陣痛慢咗,由產房轉咗我入大房等
喺產房等...


D陣痛仲愈隔愈耐...
等到凌晨到陣痛regular返d,約十分鐘一次
到3點半時,midwife同我check,佢話我子宫頸好鬆下
不過一度都未開!!!(勁失望!)
到4點三,佢再check,開咗兩度,佢話可以落產房(我打晒問號...因為兩度都唔係好多之嘛...我以為要再開多d先落得)
我話要打畀老公,佢話...等佢check 下產房有無位先...
我無理,打咗先算!(因為嗰朝喺產房有個女人生得太快,無人得閒打畀佢老公,佢老公miss咗個bb
出世)
老公喺屋企飛的嚟
我一入產房我己經話要用無痛
d midwife猛咁話
你第三胎啦喎,可能好快,唔洗用啦
不如用止痛針同笑氣啦
我死都話要打無痛
佢地又喺到講話無痛有咩副作用
我無理,我堅持要打
之後好啦...有e生嚟同我種咗粒豆,用嚟吊鹽水
跟住我就喺到不斷吸笑...同等麻醉c嚟
約5點半開咗4度
佢地問我穿唔穿水,但係我唔想穿咗水,因為我怕穿咗水會開多咗,咁我就打唔到麻醉-.-
好啦
到我等到麻醉c嚟,佢同我解釋咗d risks
畀我簽咗紙
嗰時我己經簽到鬼畫符咁
到簽完...我己經開咗十度,生得-.-
其間自己穿埋水
無幾耐,Echo就出咗世啦
我老公剪臍帶
之後d midwife抱走咗佢

我老公同佢地講"She is breastfeeding her."
我老公好似"order"佢地咁
佢地先放低Echo畀我喺產房餵佢
我餵咗佢七個字,佢地先安排我上產後

Echo嘅小腳印


跟住我好快就recover
8點己經小咗便


都算有d頭髮~


小腳板~


到5點半,我媽,我妹同我表妹都嚟咗睇我地


之後就每3個-3個半鐘餵一次奶
Echo都好合作,佢好好瞓~有時要我叫醒佢先會食奶呢

其實Echo都有同我"打杖"㗎

明明10點餵完佢,點知佢12點就喊食

我...投咗抗,餵咗佢

點知佢點半又嘈過喎!

今次我點都唔會輸

我又唱歌,又同佢玩,捱到2點50分我餵佢食

之前我都只係餵佢一邊,呢次餵咗佢兩邊

餵完都3點半囉...之後佢就好乖咁瞓...瞓...瞓!


佢一次過瞓咗4個半鐘,7點半我先叫醒佢食奶喲!

原來佢咁大食嘅,要食兩邊先夠!


好好瞓嘅舒韻~瞓到個頭有紋㗎



我都瞓咗好耐~好好精神
到今朝我求e生畀我早d出院~因為我想快d出院見兩個女呀!
佢話我6點走得^.^

老公嚟接我地~


返到屋企兩個女都好興奮~


幫我照顧咗兩個女成個星期嘅姑9~Kerry


24 comments:

  1. 恭喜恭喜...baby好可愛呀!!
    請問個腳印係你自己要求定醫院提供比你架??我都好想整...
    [版主回覆02/17/2010 01:03:00]e院整㗎 瑪嘉烈自己畀我㗎^.^

    ReplyDelete
  2. 恭喜哂~ baby好大眼arr,仲好似好多頭髮tim wor~ 你可以咁快出院真係好~

    ReplyDelete
  3. hi~恭喜晒呀~你bb舒韻好可愛同好靚女呀~我見到你生第3個既過程真係好偉大呀~令我想起自己生女女時既情況,,真係好痛呀~希望你身體快d康復啦~

    ReplyDelete
  4. 恭喜你!bb好可愛,終於可以同佢見面真你好開心,要好好休息! 天氣泠要小心保重唔好凍親!

    ReplyDelete
  5. 嗨!很喜歡來這欣賞你的作品,幫你推推推當上人氣王唷                             . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    ReplyDelete
  6. 恭喜晒而且見妳好精神,好犀利ar!而且見到家姐佢地好開心,佢地一家好錫bb架!
    hehe!原來我同妳一樣想打無痛,不過我冇妳咁好彩,我打埋支針落去時,已經話生得,件管就打左入去,d葯未落已經生左,全程其實都係靠笑氣,d姑娘都話第二胎唔駛用無痛,咁打小一針,因為我地一開度數,就好快開晒.........個時我真係覺得好無奈!
     

    ReplyDelete
  7. Congratulations! Baby is so cute! Take care! Happy Chinese New Year to you and family

    ReplyDelete
  8. 恭喜晒呀!囡囡個樣好可愛呀! 麥瑪嘉烈咁好會比腳印仔你嘅,我果時去瑪麗生都無!

    ReplyDelete
  9. 恭喜你!baby好大眼and好可愛呀,hope 舒韻have a good health and good life..^v^
    [版主回覆02/25/2010 01:16:00](Empty)

    ReplyDelete
  10. 恭喜哂呀~~~~bb好可愛好靚呀~

    ReplyDelete
  11. 恭喜哂!真係好開心知道呢個好消息,好似自己的親人好友生咗一樣,祝Echo快高長大,你們一家平安順利,休息多D啦!

    ReplyDelete
  12. 舒韻好可愛呀!d 姑娘都ok喎,你話要餵人奶就比你餵,我個時d 姑娘比我望咗一陣就抱咗佢走喇!
    你都要多d休息呀!

    ReplyDelete
  13. 哇~~~~~恭喜哂呀!echo個樣都有d似家姐喎!!! 好開心見到你生左呀!!!!

    ReplyDelete
  14. 恭喜你心想事成(好開心終於見倒舒韻啦 ---你改d名好好聽, 咁快佢隻眼已經好大, 好可愛, 記住影多d相俾大家睇 )真係在你老公放假時出嚟!
    你就好啦用倒無痛分娩, 我生Cody嗰日太多人生bb, 仲要個個開刀, 醫院d痳醉師唔得閒幫我做, 最後用止痛針(無咩效), 但最痛係縫針, 仲要傷口發炎, 痛咗成個月Pat Pat 都唔係好坐倒o
    你會餵幾耐母乳?

    ReplyDelete
  15. 恭喜呀, bb女好可愛, 好得意~~你好叻呀, 一生完就餵到奶~~你都要多d休息呀~~

    ReplyDelete
  16. 恭喜哂..........baby好可愛......祝BB快高長大,休息多D!

    ReplyDelete
  17. 舒韻 so cute ah.      Hope to see more photos later on. You take care too.  What a special Happy New Year for you family. 

    ReplyDelete
  18. 恭喜哂, 做年初二B都好呀! 情人節收咗禮物, 又到收生日禮物, 再逗利是, 真係勁開心呀!
    不過我嗰時喺瑪喜烈生都冇嗰個腳印仔ge....莫非嗰時未有, 都係兩年唔夠咋喎!

    ReplyDelete
  19. 戰鎚帝國 Warhammer Fantasy22 February 2010 at 04:54

    WOW!! 恭喜恭喜!!! BABY 好可愛呀!! 未上黎一排一上黎就係好消息!! ^^
    我老婆第一次生痛足十幾個鐘........

    ReplyDelete
  20. 送上遲來的新年祝福,祝你新一年心想事成,身體健康!

    ReplyDelete
  21. 恭喜晒呀~我囡囡上年既02/15都係o係瑪嘉烈出世架, 真係岩喇~^^
    [版主回覆02/25/2010 01:11:00]又真係幾啱喎!

    ReplyDelete
  22. 恭喜你呀, bb好精靈, 你同bb一齊影張相好靚呀, 你似佢家姐多過似佢媽咪喎~ 嘻~
    舒韻好叻囡呀, 岩岩出世, 都唔使食咁密人奶, 叻叻呀~

    ReplyDelete
  23. really feel u are a happiness and brave mami

    ReplyDelete