Wednesday 3 February 2010

我生之前(39w3d)最後一次帶兩個女去廸士尼

今日買咗個佢恨咗好耐好耐嘅頭cool畀佢
點解今日買?
因為之後我都唔會成日同到佢地去廸士尼lu
買個畀佢開心下都好!
仲有呀...我係用佢d利是錢㗎!哈哈哈!
靖翹揀咗頂好hippy嘅帽
不過呢個人勁冇mood,今日完全唔想影相!
所以影親都係佢側面...仲要係無張笑嘅(除咗同characters 影啦!)
仲唔畀我影到你!
又見belle
同belle又足足傾咗5分鐘!
佢地每次去到都話要show 畀公主睇乜睇乜!
呢排影曦同靖翹成日睇花木蘭(好彩Macy借到畀我地睇咋!我地都惜咗幾耐lu...真係唔好意思!不過佢兩個真係好鐘意睇!)
今日一見到花木蘭
即刻超~開心!!!
你睇佢笑得幾甜!
木蘭仲畀佢地揸住把遮~
靖翹個樣成個冧晒~
臨走佢地話想同mickey+minnie影相...
但我話好多人喎
所以就去咗無咩人排隊嘅Daisy到影
影完之後
佢兩個係咁cuddle同kiss Daisy!!!
今日我都有帶孖車
不過太多人啦~
我泊咗架車喺一入門口,火車站隔離
就咁拖住佢地周圍行
佢地好乖,無要過我抱
行咗好耐呢!
今日無睇golden mickeys,無睇lion king,無睇parade
玩咗好多野~(所以咪行咗好耐囉!)
途中其實有少少躁...因為有d自由行嘅小朋友係咁打尖,仲要推我兩個女
攪到佢地無得影相+排到都唔想影...
真係好心d人排下隊啦-.-

1 comment:

  1. 你好犀利喎, 39W3D都仲可以帶兩個女去DISNEYLAND, 真係好佩服呀~~
    [版主回覆02/09/2010 22:21:00]其實唔難㗎~ 我而家仲去到...不過老公知廸士尼呢期多人 叫我唔好同人迫 同埋...佢真係怕我就嚟生 佢仲緊張過我呢!

    ReplyDelete