Thursday 4 February 2010

焗肉醬意粉

焗肉醬意粉
焗前~
做法...
今次用咗waitrose嘅double concentrated tomato puree(百佳唔係成日有得賣!!!我對上嗰次買到,己經係暑假時啦!)
一個玻璃樽咁,可以用幾次~我覺得好好用!d汁煮出嚟又夠濃(我今次係一個蕃茄都無用㗎囉~其實用咗會好d,但起手煮先知屋企無-.-)

材枓:
免牛 半磅
洋葱 一個
waitrose嘅double concentrated tomato paste 2匙
芝士 少許
意粉 250g(半包)

意粉6熟後過冷河,待乾一陣待用

用鼓油+糖+生粉醃咗免牛先
洋葱切粒炒咗佢
加免牛
加兩匙tomato paste+適量嘅水
慢火煮

意粉放入焗盤
加入肉醬
磨少少芝士喺面
放入200度焗爐入焗約10分鐘(睇下d芝士溶成點啦~)

我個肉醬嘅份量其實有多
我放咗入個保鮮盒到放雪櫃

幾日後我無咩時間煮飯,就滾咗d pasta,叮返熱個肉醬,就咁撈嚟食
好好食喎~又方便,又快捷,又健康!




No comments:

Post a Comment