Saturday 13 February 2010

用麵粉自製play-doh

今日己經係40w6d啦
尋日我仲行得走得,但我今日行到成隻企鵝咁...
老公話我上兩胎生之前幾日都係咁㗎喎
我都唔記得囉!
不過點都好...見喺屋企無野做,同兩個女用麵粉整play-doh
係會messy d㗎啦,不過唔緊要啦!
最緊要好玩嘛!
篩咗粉先...
其實唔洗篩粉㗎
不過畀佢地玩下都好!

加咗少少水就nin nin nin...

分開咗兩兜~
一人一兜

一人一舊

我分開咗三舊仔,分別畀佢地加紅,黃,藍三種食用色素

佢兩個試緊紅+黃=咩色...

我仲教埋佢地溝色
紅+黃=橙
黃+藍=綠
藍+紅=紫

佢地之後仲攞埋d公仔出嚟玩
就咁就玩咗成個晏晝啦!



2 comments:

  1. 我等個仔大D,最少佢明白唔好乜都放入口, 我都會用你呢個方法俾仔仔當PLAY-DOH玩, 安全D嘛~ 食左都無禁驚,不過你俾佢地篩埋粉到NIN, 唔會好污糟咩? 我怕佢玩完我要抹餐傻~

    ReplyDelete
  2. they done a good job ah.

    ReplyDelete