Tuesday 16 February 2010

兩日大的舒韻

返到屋企嘅第一晚


舒韻就瞓咗喺呢個靚靚moses basket到啦


由於我地間房係向北嘅,比較凍,所以我同佢著咗...


一件vest,一件babygro,一個sleepingbag,一張blanket


好夠暖啦~




兩個家姐第一次起身見到妹妹~


佢地都好興奮呢!




婆婆都有嚟探我地



影曦愈嚟愈大家姐啦~



因為個moses basket比較難攞


所以之後我地放咗舒韻喺呢個car seat到


呢個car seat好好用㗎~影曦出世後一個月都係用佢嘅


介紹下呢個car seat先


呢個car seat係連埋一架BB車買嘅Travel system


有4個角度可以較,仲可以平瞓添!


連埋床褥㗎


而家我就較咗比平瞓高一格,斜少少嘅,咁如果BB嘔奶都唔會"續親"


同埋可以幫助去風


呢個car seat有兩set seat belts


而家紥住呢條係畀平瞓bb用嘅


好就好在bb好似畀人攬住咁,又唔怕佢"富"被喎


連埋個cosy toes(包腳咁嘅)~好保暖!


仲有塊野反起擋風添!


有時出街,佢又瞓緊嘅,我就可以一clip個 car seat落架BB車到就得,唔洗整醒佢^.^


好方便㗎!





好啦~講下餵奶方面啦


其實呢幾日有d亂,我仲未定死一個時間餵佢


不過每餐一定隔三至四個鐘。發覺咁既方式餵佢都幾好喎,




時間彈性少少,又快適應喎!


而家夜晚都係起一次身啫,唔辛苦,唔支力,幾夠訓


而家知道,如果佢未夠三個鐘喊嘅話,即係佢要poo poo


通常抱起佢,佢poo完同佢換完片佢就會瞓返


過三個鐘喊嘅,就係肚餓~


如果我餵完佢,掃完風,同佢玩完放低佢瞓


佢有時都會喊㗎


不過最多喊10分鐘就會停~跟住就會自己瞓著




講下我自己先


今日朝早我老公帶咗兩個女出街


我只係喺屋企睇住舒韻


我一餵完佢就瞓咗


較咗鐘三個鐘後起身餵佢,點知我起唔到身


到第四個鐘先起到


舒韻仲係瞓緊㗎喎@.@


我餵完佢一輪,又瞓過...


瞓到6點左右我先起身


跟住先知原來自己發緊燒


我估係谷奶谷到發燒啦!


上胎都試過


我漏奶漏得好勁


每邊兩個奶墊都頂唔住,濕透咗三件衫@.@


而家要用muslin square對摺三次,共八層先可以頂住咋!


食咗paracetamol,好咗好多囉!


2 comments:

  1. 谷奶會發燒架? 呢樣我真係唔知, 不過見你同echo都適應得好快!
    [版主回覆02/21/2010 22:39:00]谷奶谷得勁係會發燒㗎 係有乳線炎嘅徵象 Echo好易湊,希望之後都無咩問題就好囉~

    ReplyDelete
  2. 我都試過谷奶,真係好痛好辛苦喊晒,可能係第一胎無經驗。Echo真係好乖,食得好又肯瞓,希望你快d康復喇!
    [版主回覆02/23/2010 22:59:00]多謝晒! 我前兩日手多,谷奶...咪走去泵d奶出嚟囉 點知攪到唔夠奶畀舒韻-.- 下次我都唔敢手多泵奶出嚟囉!

    ReplyDelete