Saturday 27 February 2010

十二日大嘅舒韻~影曦學校旅行

先呻一呻...
我本來晚晚都會打篇日誌
我無偷懶㗎
但係打完之後post唔到出嚟!
YAHOO嘅問題...
打完之後d野又無晒喎!攪到我好沮喪>.<
以後打完要save 一save留低先!

尋晚舒韻都瞓到5個半鐘
5點就喊食
由於今日係影曦第一次學校旅行(我地一家五口都會去呢!),所以餵奶嘅pattern都要改改,就一就
我地朝早7點半就要返到學校(好早呀!)
所以我5點餵完佢,下餐8點半
8點半時,我地仲坐緊旅遊巴,所以我喺旅遊巴餵
約9點,我地到咗啦~
耐心等待...玩親子遊戲
出面玩緊親子遊戲,未到我地
佢地幾個自己喺到玩追先
好啦~到我地玩啦
扒喺我到嘅舒韻
玩完遊戲就自由活動
兩個女都勁鐘意行呢條橋~
靖翹係超鐘意行呢條橋呀~
佢可以自己爬上爬落,玩咗成個鐘呀!
到舒韻露一腳啦~
今日佢著咗條靚裙仔㗎
不過睇唔到-.-
影曦起㗎
唔知咩嚟㗎
12點...又餵奶
學校送嘅
一人一支泡泡
我走去同影曦睇有咩可以借嚟玩
佢一手就揀咗ping pong
唯有奉陪到底啦!
我都咩住舒韻,陪佢打咗4個字㗎
佢好鐘意打...其實佢更鐘意執波hehe

到三點半時我又喺旅遊巴餵奶
返到屋企拿拿淋畀飯佢地食,沖涼同放瞓覺
之後又要餵舒韻
今日都真係幾攰呢!
休息下先...

舒韻的鬼馬樣~
***今日係婆婆嘅生日
祝婆婆5x歲生日快樂!

3 comments:

  1. 睇到我都感覺到好開心,不過我見你個樣真係有d攰,你要多d休息呀!近來d天氣唔好,真係要小心d。
    [版主回覆03/05/2010 20:46:00]多謝關心呀 呢幾日掛住執屋,所以攰咗D 加上我又成日一有時間就上網呢... 下個星期應該free D~有多D時間休息㗎啦^.^

    ReplyDelete
  2. yahoo係咁架, 所以我而家都喺word打好哂先copy番落yahoo, 留個底嘛!
    舒韻好細粒呀, 唔知係咪拼咗落daddy到呢!
    去咗一日旅行, 都幾攞命架, 我星期日去咗海洋公園, 都攰到隻野咁呀, 已經4個大人揍住一個細路都咁攰, 可想而知你有幾攰呢! 休息多d啦!
    [版主回覆03/05/2010 20:48:00]我而家次次打完都copy咗先...廢事乜都無晒! 我嗰日都唔係好攰啫 行又唔洗行咁遠 兩個女喺公園玩都係行行企企啫~ 去海洋公園...我諗我都會攰c...咁鬼多斜路@.@ 我帶兩個女去一次後就唔敢再去啦

    ReplyDelete
  3. your little babie are so sweet.........seeing 舒韻 in the pic makes me think of Kayden at her stage.  I didn't take him out that much, only staying in the house feeding, pampering, diapers changing non-stop.  Sitting the month was so boring for me, cannot go out, don't even think of going into shopping centers.  The only entertainment for me is going online. 
    Hay, the sling is so good, giving good protection and keeping warm.  To be honest, i can't even imagine myself having three kids in the house without a helper..............
    [版主回覆03/05/2010 20:52:00]屋企有個大咗嘅小朋友,就唔會記得佢志初生嘅時候係點 次次抱親初生bb,都有種好奇妙嘅感覺 真係好鐘意初生BB^.^ 冬天好似個大暖包咁,攬住佢地好舒服㗎! 想像唔到屋企無工人又要睇住三個? 呢d生活過過下就慣! 而家舒韻成日都瞓 有時我直頭唔記得咗佢喺到添呀...@.@

    ReplyDelete