Tuesday 2 March 2010

存在價值

後日我就26歲啦
總結下我嘅「成就」先

25歲嘅我
生咗三個可愛嘅囡囡
有個美滿嘅家庭
學歷我只得中七
全職工作嘅經驗係0...

嚟緊嘅人生我仲有咩想做呢?
今年復活節,我老公會自己一個去旅行
我諗下年嘅復活節,就會到我自己一個去
我都好想自己一個去探探呢個世界
雖然只係會係一個short trip,但總好過無~

可以嘅話,等D女大個D,我會讀返個degree嘅
到佢地獨立啦,先會出嚟做野
我會唔會怕自己搵唔到野做呢?
唔會啦...我都知自己嘅工作經驗係0,但我相信,如果肯捱嘅,自己都可以有一番事業(但我事業心真係一都唔重囉)

會唔會生多個
之前幾肯定係會嘅
而家唔知...因為喺hk生,打唔到麻醉...我真係好怕再痛過...
如果喺英國生,我一定生多個!

又講下生日啦...
自己身邊嘅朋友個個都未結婚,未有小朋友
好多時佢地出去都唔會叫我
有活動D時間都好怪...我一定join唔到
慢慢地,覺得自己同佢地遠咗好多
我地出到嚟,佢地講嘅都係工作上嘅野
我無咩興趣聽+搭唔到嗲
佢地個個生日,我都會整蛋糕畀佢地,我次次都會到
因為我重視佢地

以前嘅我認為,想知道自己何等被朋友重視,就要睇下有幾多人同你慶祝
但過咗英國+生咗影曦之後,我己經改變咗自己嘅諗法
一嚟,自己喺英國無咩朋友
二嚟,覺得...都係個女重要D
又但係返咗嚟hk之後,我生日,想攪活動...好似次次都攪唔成咁
好多人都話嚟話嚟
到最後好多都遲幾個鐘先到,又或者打電話嚟話"oh,我瞓過龍,嚟唔到"...
上年生日,成班fd只有4個上咗嚟我屋企
仲有...次次我叫親人上嚟我屋企,無次攪得成㗎
個個都話我住得遠...
其實佢地唔上嚟係咪因為真係我住得遠,定係佢地唔想嚟我到?
好多呢d少事都令我覺得無咩存在價值,變得可有可無
我大肚8個月時,佢地出去慶祝新年
我大住個肚,唔係咁想出
我話不如喺我屋企攪party,咁大家都可以上嚟玩
但無一個人會體諒下我...
佢地寧願去個屋企細d,但近kln D嘅朋友屋企都唔會嚟我到
無人會考慮到我heavily pregnant
我唔係特別想全世界就我
我只係想佢地體諒下我
結果嗰晚,我係自己一個喺屋企過,連老公都出咗去㗎

好啦,到我話今年生日想去邊到邊到攪生日啦
同其中一個朋友講
佢嘅反應係...
你要諗下喎,喺到攪佢地鐘唔鐘意㗎?
佢地多數都係修PE(我以前讀嗰間學校係有分修PE/ART),唔會有興趣㗎喎
酒水有幾多先?野食嗰到又點呀?
我覺得攪得成嘅幾會唔係咁大囉...

我完全被打沉
我生日想去一個地方都唔可以畀我自己決定到
仲要同我咁"分析"晒
都係算啦
我都係想大家有個good time啫
而家真係攪唔攪都擺
反正都唔會多人去
反正生日,都係好似平日咁...又有咩咁特別呀...

大家見我咁勤寫blog,就知我真係無咩朋友
電腦就係我最好朋友
好可悲!

No comments:

Post a Comment