Friday 5 March 2010

切生日蛋糕+Kristy來訪

尋晚老公返到屋企,攞咗個蛋糕返嚟
係我姑9Kerry買畀我㗎
不過因為兩個女都瞓咗...所以今朝先攞出嚟切囉
影曦放咗學後Kristy嚟咗我地屋企探我地~
佢帶咗佢細女Hannah嚟呀
Hannah十五個月啦~
上次見佢佢得4個月咋!(無記錯嘅話...)
真係大得快囉
佢喺我屋企行嚟行去周圍走hehe好可愛呀
唔見下hannah,真係唔記得一歲嘅小朋友係點嘅呢!
靖翹同影曦都好想同Hannah玩呀
初頭係咁攞玩具畀佢~佢地咁熱情,嚇親Hannah添!
你睇下...Hannah幾多頭髮!靖翹你要加油啦...
就咁望個樣,真係覺得Hannah大過靖翹呢!
希望下次見Kristy,會見到佢大仔Ryan 啦~
thanks for coming, Kristy!!!


No comments:

Post a Comment