Saturday 13 March 2010

太婆第一次見舒韻

今日老公無啦啦話,要如你今晚帶舒韻出去行下啦
去搵下你婆婆都好呀~
佢話佢會放兩個女瞓覺^.^
真係好提議!
我6點半就喺屋企走
入到婆婆到都8點囉~

我婆婆一路都無見過舒韻
佢過嚟東涌對佢嚟講太長途
我雖然無坐月,周圍走
但係BB未滿月,唯一一個我唔敢去嘅地方就係婆婆到!
我怕畀佢"鵝"
舒韻仲有兩日就滿月啦~婆婆應該唔會有咁多野講
所以呢晚我就帶咗舒韻去搵佢
點知佢又話我夜去,係咁鬧鬧鬧@.@
不過我都慣㗎啦...
我成日都話去搵佢
佢成日都有好多籍口叫我唔好去搵佢
"今日太凍,唔好過嚟呀"
"落雨呀,唔好嚟呀"
"今日熱呀,咪嚟啦"
總之係咪佢都有D野講
婆婆就係個咁嘅人
明明想我去搵佢,但就成日都口不對心,口硬心軟~
婆婆見到舒韻不知幾開心呢!
太婆+晴晴表e
e婆同舒韻都係老虎年出世㗎~

No comments:

Post a Comment