Thursday 18 March 2010

和影曦的big girl movie night+整超滑燉蛋!

影曦開始大個啦~
所以我老公建議,不如weekend畀佢晏少少瞓
畀佢睇套佢鐘意嘅戲
都好~可以一對一咁同佢睇戲^.^
又可以做d大個女d嘅野,唔洗成日就住兩個妹~

我同影曦同靖翹沖完涼,換咗睡衣後,我就放咗靖翹入房瞓
我同影曦整咗我地都鐘意食嘅燉蛋先~

蛋x2
奶250ml
糖50g(我落少咗,因為50g糖真係幾多下!)

先係發咗蛋先
[實驗]
我今次用咗打蛋器發咗2分鐘
發到d蛋奶黃色,起晒泡嘅
發到咁囉
牛奶加熱至微溫
倒入蛋中
加糖再攪
倒入碗中(約三碗)
"不"走泡泡
錫紙鋪面隔水蒸約十至十五分鐘
超滑嘅燉蛋就整好啦!
之後我地先睇戲~
一路睇,一路食燉蛋~正!

No comments:

Post a Comment