Thursday 4 March 2010

多謝各位...

好多謝好多謝各位嘅留言
小女十分之感動!!!
大家放心~我無產後抑鬱呀
我又唔係唔開心嘅...
只係有D感概啫

今次咁打一打上篇野,先知原來咁多人睇緊我個blog㗎!
我都係上年1月先開始寫呢個blog
一年之間:
  • 累積人次:31517
  • 累積瀏覽:181314
  • 訂閱者:102位
  • 同埋上過yahoo頭版一次...
我覺得算係唔錯!
無錯...呢個blog都算係我一個小小成就,我嘅小小天地
我真係要畀心機寫呀

我其實只係一個照顧自己小朋友嘅普通全職媽媽
我嘅人生無咩特別
我相信,我做到嘅野,大家一定會做到!
我覺得做在職媽媽都好難㗎
因為平日要返工,一放假就會搵野同小朋友做,去呢到,去嗰到
做在職媽媽其實都幾辛苦呢!
一句講晒:
所有媽媽都係為自己小朋友好嘅~我地都要一齊努力呀!!!

8 comments:

  1. 妳知嗎??當1個中國女子嫁外國人的時候,已經註定不平凡了,妳感覺不到嗎 ,尤其是香港這個崇洋的地方!!
    [版主回覆03/05/2010 21:05:00]唔係好感覺到...我住呢到周圍都係混血兒 喺呢到好多我識嘅媽咪,佢地嘅先生都係外國人! 可能因為咁,我覺得自己都幾"正常"啦!hehe

    ReplyDelete
  2. 首先同妳講聲「生日快樂,祝妳同三個寶貝越大越靚」
    其實我覺得妳好叻,因為我試過做任職MAMI,不過實在太悶,加上我個時D朋友個個未生B,就算冇做野又住得唔近,因為我個時住係元朗,D朋友都覺得好遠,最後我都揀左出返黎做野。
    不過我覺得大家既朋友友情冇變,只係大家既專注點唔同,當佢地都有BB,有家庭時,大家既諗法同話題又會近D,好似佢地成日討論去邊度旅行,但係我就要諗點可以隨時抽身去旅行,就算去要一家人去,不過D朋友會覺得冇玩得咁放,因為有小朋友MA!所以學妳咁講只要小朋友開心健康,為小朋友好既就夠喇!
    加油!

    ReplyDelete
  3. hihi
    我都係你blog友..但少留言^^+oil ar

    ReplyDelete
  4. 嘻嘻, 生日快樂

    ReplyDelete
  5. 生日快樂呀 ~ 我常常也來你的湊小朋友的事~ 因為我現在32wks 好快第1次做媽媽啦 ^0^

    ReplyDelete
  6. yeah! 大家一齊努力做個好媽媽!
    其實在職好全職好, 都係辛苦架啦, 嗰種辛苦唔同啫!
    我都幾同意 "Jason BB"講ge野, 香港呢個崇洋ge地方, 嫁外國人比人ge感覺已經係唔同!

    ReplyDelete
  7. 妳湊女咁勁,應該會上埋報紙呀!

    ReplyDelete
  8. Happy Birthday! 你D朋友唔明白因為大家嘅position唔同,到佢地好似你咁有小朋友就會明架啦! 你都唔需要太介意! 老實講,就算大家都有小朋友,唸法都未必一樣啦!最緊要你活得開心! 我都覺得生完之後,對我地黎D全職媽媽來說,無野重要得過Family及小朋友了。 繼續努力加油呀!

    ReplyDelete