Tuesday 23 March 2010

接老公放工

得閒無野做...今日走左去接老公放工
我都係第一次一個帶三個女去咁遠㗎咋
由東涌去錦田
要搭三程車,轉兩次車
我咩住舒韻,帶咗架single嘅BB車
搭E31去到青嶼幹線收費站落車
上到E34三個女都瞓咗@.@
到大欖隨道轉的士(因為轉嗰架巴士個門口太窄,攞唔到架BB車上車!所以一定要打的)
格硬整醒咗影曦同靖翹
我咩住舒韻,一手抱住靖翹,影曦跟住行
放咗大嗰兩個落車(影曦真係好乖,完全無扭計,仲幫我捉住靖翹唔畀佢周圍走)
我再上返車攞返部BB車
之後就去搭的士
而家咁打返出嚟都覺得自己勇
一心諗住佢兩個都唔會喺巴士瞓,點知...>.<
經一事,長一智~
下次我都會做得好d㗎啦

去到學校
去咗English room
舒韻瞓咗喺個bean bag到
睇下~佢有酒粒㗎
呢兩個就當正呢到係自己屋企
一去到就畫白板~
其實去接老公放工都有d無謂㗎
不過因為咁,三個女都可以見多daddy個零鐘~都抵嘅!

No comments:

Post a Comment