Thursday 11 March 2010

去孖女屋企食lunch

今日Macy邀請我地去佢屋企食lunch
太好啦!!!又煮少餐飯!(對全職媽媽嚟講,煮少餐飯=做少好多野hehe)
影曦放咗學,我地就上咗去佢地屋企
食完飯,佢地一齊做完功課就玩玩玩~
呢幅畫係影曦畫嘅
真係好攪笑
佢畫親d人都係有肚臍㗎!
呢個佢話係Macy嚟㗎
孖女有兩把劍,我兩個女都好鐘意玩
Macy見到佢地都咁鐘意,專登走去買多兩把畀影曦同靖翹~
佢話唔會畀我帶返屋企,因為佢知我會怕兩個女係咁耍劍,會打爛野
同埋都係keep住4把劍一齊好d,佢地可以一齊玩
Macy真係細心~

All for one
and one for all!!!

No comments:

Post a Comment