Saturday 6 March 2010

Gigi, Geri來訪+去Summer+Gary 婚禮

今日收到個parcel
又收到朋友畀舒韻嘅禮物
影曦同靖翹急不及待幫舒韻戴帽同著鞋
我同老公食Sushi,兩個女就食烏冬
兩個都係用緊學習筷子(我知係有d慢...無計啦,佢地用到筷子嘅機會唔多)
佢兩個一個用左手,一個用右手㗎
Gigi
同Geri都嚟咗探我地
影曦同靖翹捉住佢地玩咗好耐呢
約7點我放咗佢地瞓後
我帶舒韻去飲Summer同Gary嘅喜酒~
我都係第一次帶女去飲咋
無計啦,兩個女都7點瞓,帶唔到佢地出嚟
我今次帶舒韻,係因為佢未戒夜奶。所以佢咪要黐住我囉

Summer係我妹嘅好朋友,我都係第一次有咁close嘅朋友結婚咋!
好"鄧"佢地開心呀!
恭喜晒兩位!!!
我妹欣欣同新娘子Summer
梁毅,小寶,智豪-.-抱咗舒韻扮一家人
今晚好多人將舒韻傳嚟傳去
佢都唔醒,真係勁!
都係第一次帶個女去飲咋
原來咁overwhelming㗎
不過都無下次㗎啦...

No comments:

Post a Comment