Thursday 18 March 2010

下午一遊文東路playroom

影曦做完功課,話想去街
你話...你想去,你要推車㗎喎!
佢話會幫我推hehe
其實佢望唔到前面㗎,所以我就行喺前面,佢望到我個頭,跟住我嚟行囉~
靖翹好攰...所以今日帶咗架double出去
等佢瞓下
果然...一去到樓下佢就瞓著咗
靖翹同舒韻都瞓著咗
所以我影曦自己喺入面玩
佢周不時都會走出嚟同我say hi
仲有次同我講
Oh mum, I forgot to tell you something...
I love you!
我冧死咗~
佢仲自己喺裡面跳ballet
一返到屋企,靖翹先醒呢!
佢係完全miss晒囉hehe

No comments:

Post a Comment