Friday 19 February 2010

四日大的舒韻

今日無同舒韻影相...
我部相機死咗啦...

今日我忍唔到谷奶嘅痛楚,衰多手走咗去泵奶
我泵咗一邊出嚟,一心諗一邊都應該夠佢食啦
點知...唔夠!
餵完佢三個鐘就喊食...
之後全日嘅餵奶時間都有少少奇怪
奶量又唔定喎
我以後都唔敢手多多泵奶出嚟啦!

喺我左邊腋下有個小lump
輕輕按落去有少少痛
係乳腺炎嘅徵兆>.<
好彩按下佢,夜晚要按時已經唔見咗~

仲有呀,今日下晝屋企得我一個,開始一湊三嘅生活啦
今日仲第一次帶晒三個去會所玩
條腰都仲係有d痛,唔行得遠住!

No comments:

Post a Comment