Tuesday 9 February 2010

豬扒炒公仔麵

今日突然好想食好耐無食過嘅豬扒炒公仔麵~
記得以前中學附近嘅大排檔到有得賣~
我好鐘意食㗎
但真係唔好食咁多...好油,又唔健康
當係treat好啦!
呢張相...影曦佁住咁粒糖,所以好似塊面腫咗咁-.-
整緊豬扒炒公仔麵
好淋嘅豬扒係咁整嘅...
用刀背"切"鬆d肉
醃咗佢
鼓油+糖+生粉
+roasted garlic and bell pepper(optional)
炒公仔麵嘅做法:
6咗個公仔麵
隔水
待乾﹣約5分鐘(太濕炒出嚟會一pat)

加油燒紅咗隻鑊
加公仔麵炒
再加鼓油同糖

煎埋塊豬扒就攪掂~(張相咁矇,係因為仲好熱,有多煙呀!)

1 comment:

  1. 正....我開始肚餓....
    你舒韻點呀? 捨得出嚟未?
    [版主回覆02/10/2010 12:10:00]未呀...仲未肯出嚟呀! 今日我老公同我姑9開始放假 我姑9啱啱帶咗兩個女出街 好少可可以日頭無兩個女喺身邊! 感覺有d怪...

    ReplyDelete