Tuesday 16 February 2010

三日大的舒韻

第一晚返到屋企瞓,放咗舒韻喺moses basket到瞓
因為我地間房對北,又無暖爐,所以我同佢著咗
一件vest,一件babygro,一個sleepingbag,再冚多張blanket~幾夠暖
第二朝一起身,兩個家姐第一次一起身見到妹妹
相當興奮!要爭住抱佢呢!
婆婆嚟咗探我地~
影曦好有大家姐feel呀
由於個moses basket比較難攞起
所以之後我地放咗舒韻喺呢個car seat到
呢個car seat真係好好㗎
影曦出世之後一個月都係用佢!
呢個car seat好就好再可以較角度(共個角度),由平瞓到坐起(110度)
呢個car seat係連埋BB車嘅Travel system,咁有時舒韻瞓緊嘅話,我又要出街,都可以就咁clip個car seat落架BB車到,唔洗整醒佢
個car seat仲要有埋床褥,有一條打橫嘅seat belt咁紥住,等BB好似畀人攬住咁,又唔怕佢"富被"喎~暖到爆!
前面仲有塊野可反上,擋埋風添~
好啦,講下餵奶方面啦
因為今日係返到後嘅第一日,我餵奶嘅時間仲係有少少亂
不過每餐都至少會隔三個鐘,最多隔四個鐘
如果大家有睇開我個blog嘅,都知我主張按時餵食
但今次我以實驗性質咁去試~又覺得幾ok喎
始終我喺屋企都仲有兩個大嘅要睇住,有時d野真係唔可以on time做晒
要揀咗d重要嘅嚟做先
所以我先試咁餵法
舒韻佢又好合作㗎喎
佢好快就適應咗呢個咁亂嘅routine
而家已經知道,唔夠三個鐘佢喊嘅話,即係佢要poo poo
過咗三個鐘喊嘅話即係佢肚餓!
而家夜晚都係起身餵一次夜奶咋~
但係其仲一邊畀亞女啜損咗
其實次次餵奶都好痛...
希望呢個時期快d過去啦!!!

另外,要講下自己...
今日約中午,老公帶咗兩個大女出街,剩返我同舒韻喺屋企
我餵完佢我就上床瞓...較咗三個鐘後餵佢食奶但我又起唔到身...
攪到隔咗4個鐘先餵佢
佢又無喊喎,仲要我整醒佢
餵完佢我又放低佢...我又上床瞓...
到6點幾我起身,先知自己發緊燒
唔怪得咁好瞓啦!!!
今日開始有d谷奶
我估因為咁而發燒啦!
成個人都有少少wing wing地
係食咗paracetamol 先好返d咋
我而家漏奶漏得好勁,每邊用兩個奶墊,都可以濕透過三件衫!
而家要用muslin square對摺三次,共八層先可以頂住咋!


No comments:

Post a Comment