Saturday 23 October 2010

half term的啟示

今個星期係half term,英國絶大部分學校都會放一星期假(有d放上個星期)


好多朋友都一大細去旅行,無去旅行既都會一家人出下街


呢排心情認真麻麻


望見佢地,不得不寄以羡慕眼光


今日我拖住三條Q出街,自己狼狼狽狽咁,推住好多野


人地手拖手推住架bb車


眼淚在心裡流


仍然要固作堅強,強顏歡笑,真係唔好受


而家出街又唔敢買太多野,怕下年搬返香港時自己攞嚟辛苦


我雖然住喺呢到,有自己房,可以做自己野


但係...呢個唔係我既家


唔可以畀到自己小朋友一個穩定既居所...


呢種uncertinty 令我好不安.


以後既路係點,我真係無勇氣去諗


怕要面對做決定既一刻...


"前路汒汒"既意思,我而家真正了解到


No comments:

Post a Comment