Friday 8 October 2010

會面對話

記得中學時代,英文老師教第一次見既人,要同佢地講"how do you do?"


仲要以mr. xx / mrs. xx(姓氏)稱呼人


之後講how are you就得啦


前幾日同我62講起,佢笑咗出嚟-.-


佢話呢d咁formal既會面語句,早喺50年代已經唔用...


而家佢地都只係講hi


香港人formal少少既,第一次都會握手,介紹自己姓咩


英國人普徧第一次見,會講


Hi, I'm Yennie. How are you?


就咁就得,會叫first name,唔會叫姓(除非做生意啦)


香港人會手,英國人都會


男同男既會握手,女同女/男同女既佢地見面會錫面


就算我而家成日見既姑9同佢地既老公見面,我地都會錫面架


記得切切嚟到佢地"對"塊面過嚟,真係嚇咗嚇-.-


但慢慢而家都慣咗囉


同我差唔多年紀既朋友先無咁做囉


順帶一提既係...


英國人係會成日都問"are you ok?"


佢地問你are you ok,唔係因為覺得你唔舒服先問


而係佢地係慣性成日都會問


好似我平時同6299一齊睇電視,都會無啦啦問下佢地are you ok


佢地會答你講關於佢地睇緊既節目,或者相關既野,或者今日所做既野


都係引發對話既好好方法:)


 


No comments:

Post a Comment