Thursday 7 October 2010

影曦第一個school disco!

唔知你有無聽過school disco呢?


英國既小學時不時都會有school disco架


畀d細路跟住強勁音樂跳舞


呢個school disco係pta攪架,籌到既錢會用返喺學校


影曦初初好興奮咁話要去


放學返到屋企完衫就湊咗佢去學校


結果一去到門口先知原來d音樂咁大聲!禮堂又黑,又有燈閃閃下


佢當堂打咗個突


我同靖翹同舒韻咗佢入去


佢入到佢只係坐喺到,佢d好朋友叫佢去跳舞都唔去,仲問佢點解坐喺到!


影就係咁架啦,唔肯定既野人係唔會做,要觀察咗先!


我帶住三個,得舒韻一個到跳-.-最投入嗰個竟然係佢


結果我陪咗佢半個鐘,跟住有家長話crisps time!


開晒燈,個個小朋友坐晒喺地方食薯片同飲野!


影曦極速埋堆,我即刻趁機閃人,佢又好爽咁話88喎


到6點啦我去湊佢時,我仲見佢同朋友仔跳得好開心!


你睇佢,跳到面都紅晒!



返到屋企仲鬼咁生猛呢!



No comments:

Post a Comment