Tuesday 5 October 2010

近況

原來我都無寫關於我同三條q既生活啦


因為自己唔係太滿意之前畫嗰批畫,呢兩晚我決定重新畫過-.-


唔好畀某人知...一定話我攞嚟攪-.-


亦因為咁,我係人未有時追blog


始終都係facebook方便,d上upload快咁多!


yahoo blog敗北之處敗於此! 所以咁鬼多人退守yahoo進駐facebook!


上個星期同三個女喺彈床彈彈彈,我地4個都玩到癲咗!影曦同靖翹都著上咗芭蕾舞裙跳呢! 影咗好幾張靚相:)


同大家分享下呢張,我覺得好正!



呢個星期呢頭係咁落雨:(


又濕又凍...唉...要周圍逛下,買返件防水褸嚟接送d女返學放學先得啦!


好啦,都夜啦...要瞓lu(真係唔係其待遲d要忙命追blog@.@)


No comments:

Post a Comment