Tuesday 12 October 2010

外國人的頭髮顏色

今日講下d輕鬆而有趣既野先:)


外國人既頭髮顏色有好多種.英國人統治好多地,有好多值民地唔同種族既人居住,所以有好多mixed races喺到架.就係呢d咁既DNA,令頭髮有好多唔同顏色


先講講有咩色先:)


ginger/ red, 紅頭髮,紅頭髮既人相比起其他髮色既人少...喺英國如果有紅頭髮既,會畀人取笑架(真係好慘...不過好似係傳統嚟既...而個年代會好d,有d紅頭髮既人仲會囉自己既髮色嚟講笑呢!)...唔知你有無睇 harry potter啦,裡面既ron咪係紅頭髮架囉,所以咪成日畀人笑!


auburn-dark red 個人嚟講,覺得呢種色好靚,黑中帶紅,紅中帶黑! 好多叱到既人都鐘意dark hair架,覺得sexy d囉


blonde 金髮. 通常金髮既人都會被取笑無腦...又係地道笑話嚟架


mouse brown 啡色頭髮,無咩特別既啡色


brunette- brown 啡中帶少紅


black 唔只國人,有d外人都係黑色頭髮架


dark blonde 深色少少既金髮,通常髮根部位會深色d,較啡


ash blonde 好金既金髮,金到好似白色咁


chestnut 粟子啡


grey/ silver hair 中國人所講既白頭髮


仲有少少野想講...外國人既頭髮係會隨住年紀而變色架


多數bb出世時都係金髮,到佢地大大下,有d唔會變,有d會變深色


我有兩個姑9有都兩個女一個仔


一個既三個小朋友都係金髮,大個而家1x數,頭髮先開始啡少少


另一個姑9既一仔一女都係金髮,另一個女係啡髮


大女出世時係啡髮,但到一歲左右突然變金(我姑9忍唔住剪晒啡色嗰堆髮尾)


二女出世就金髮,幾個月後就變啡


我大9細時係金中帶紅既,大個咗就變咗金啡


我老公細個時係ash blonde,超級金架,但係1x歲時就變深咗->mouse brown


下次我會講眼睛顏色:)


5 comments:

  1. 我老公細個係blonde 到左10歲到就開始變做brown
    我覺得好得意,點解中國人唔會咁但佢地又會!
    [版主回覆10/13/2010 23:20:00]基因遺傳問題...
    我尋晚同我講我會打篇咁既野,佢話覺得好有趣,覺得我覺得呢d野有趣呢!

    ReplyDelete
  2. 不如講下稱呼呢個話題吖!距地應該簡單好多,唔會中國人咁姨媽姑姐~~
    [版主回覆10/16/2010 06:13:00]好呀:)我搵日講下呀
    不過我都唔係咁精架咋...可能要上網搵搵!

    ReplyDelete
  3. 個人好鍾意d男士係你講嗰集隻 grey/ silver hair,好有味道好型咁 。眼睛顏色好似都係出世後會變,等你下 篇 blog,但係唔好太辛苦,take care!!Thanks
    [版主回覆10/16/2010 06:14:00]呵呵,原來你好成熟既男士既~
    係呀,佢地出世後眼睛都會變色架:)遲d會講!

    ReplyDelete
  4. 你寫的呢幾篇都好好睇呢!
    [版主回覆10/16/2010 06:16:00]多謝多謝!
    多謝支持!!!

    ReplyDelete
  5. 哈哈...你唔講真係唔知....好有趣!
    [版主回覆10/16/2010 06:16:00]我初初知道都覺得好得意呢!

    ReplyDelete