Wednesday 27 October 2010

喺英國睇醫生

upload唔到相...咁就等我打多d唔洗相既blog啦


喺英國住既話,嚟到好緊要要做既事就係去附近既clinic登記!


National Health Service (NHS)似hk既醫管局咁(上nhs既網頁到搵邊個clinic近你)


基本上有咩問題上NHS既網頁都會答到


登記時唔需要任何身份證明文件(我都覺得奇怪...但我就咁填咗張FORM就上咗佢地個SYSTEM! 英國係無身份證架!要證明身份,就要用PASSPORT/車牌)


GP = General Practice 係你既家庭醫生, 以後你既一家都會係跟呢個醫生


0-16歲(唔記得係16定18)既人睇醫生同攞葯+睇牙醫都係唔洗錢既


有咗bb到bb出世後一年睇醫生同攞葯+睇牙醫又係唔洗錢既,仲有好似65歲以上都係有呢個福利


所以我嚟咗英國咁多年,咁耐...睇咗咁多次醫生,一次錢都未畀過!


一般要睇醫生既話,就要畀6磅幾(無記錯既話)


呢到睇醫生全部都係要預約架(打電話去clinic到book)


而且佢地好重時間,好少人會遲到架!因為睇醫生都係正苦錢,book間又無到即係浪費公帑!


呢到好少好少人睇私家架,我無一個朋友係睇私家,同香港真係好唔同呢!


睇得私家既,真係要好有好有米既人先會睇架!


我喺英國生咗兩胎,兩胎都係正苦生,服務好好:)好過香港好多!


我遲d打篇有關香港同英國生bb既分別畀大家睇下:)


好啦...登記咗GP後,佢地會主動聯絡HEALTH VISITORS


health visitors係會跟進0-5歲既小朋友成長,會畀一紅簿仔你記錄小朋友既生長歷程


如果bb喺英國出世,health visitor會喺你出院後幾日內去你屋企睇你,有d好既health visitors會幫你做少少家務,幫輕下你呢(我聽返嚟架咋!)


係新手媽咪既,佢地會喺bb出世後連續幾日都會嚟睇你.睇下你餵奶,bb瞓覺各方面有無問題.無既話之後就要你自己帶bb返健康院做檢查啦


如果小朋友啱啱先嚟英國,登記咗後,health visitor都會聯絡你,會安排小朋友補打返無打既針(英國同香港打既針係有少少唔同架),夠歲數仲會安排check up


如果你係好似我之前咁大住個肚嚟英國既話,登記完咗會有midwife聯絡你,同你做各種產前檢查.喺英國懷孕其間無咩問題既,佢地只會照兩次超聲波, 一次喺10 星期,第二次喺20星期(可以測埋bb性別) midwife好多產前資訊你,包括一本nhs講懷孕過程既書同產前班,產前yoga班等等.


我產前參加咗midwife攪既產前班,識到一班準媽咪


產後參加咗health visitor攪既breastfeeding group(喺英國絕大部份既人都係餵母乳,同hk真係差好遠好遠!我識十幾個媽咪,只有兩個係餵奶粉!),又識到一班媽咪.我地到而家仲有見面架!


我覺得呢到睇e生可靠好多呢!唔似hk d c+咁成日要你返去覆診!>.<


No comments:

Post a Comment