Friday 8 October 2010

英國人的名字

英國人既名分為三部份


First name, middle name同 last name/ surname/ family name)


Last name 係姓


First name係平時叫得最多既名


middle name通常好少用


平時我地只係用first name同last name就夠啦


先講下first name先


英國人用嚟用去都嗰d名


Jack, Thomas, Joshua, Oliver, George, William, Jon, Michael, David...


Isabella, Lauren, Lily, Abigail, Emma, Mia, Madeline...


影曦嗰班有兩個Francesca,兩個Lily...


咁老師叫名時點分呢?


英文名其實好多都係有"短名"(唔識點易容...)


比如Frankie, Fran, Ceski...都係short for Francesca


影曦係francesca,另外嗰個就係frankie


*好多人以為Frankie係男仔名,但其實係男女都會用架


如果好似個名叫lily咁,咁就會以個姓既英國字母嚟定邊個打邊個啦


e.g. Lily D, Lily S


好多人以為sam一定係男仔名,但係sam係short for samantha架喎


好多英文名係中性架,可以男可以女,好難去跟據名去估架


由其是英文文法係有he同she,中文只有"佢"


有時見到d bb得意,問下媽咪bb幾大時,記住唔好用he/she, 叫how old is your baby好啦


我有好幾次估錯咗男/女,勁尷尬!


我叫yennie,其實英國人會覺得...咩名嚟架


佢地通常只係會用現有既名嚟同bb改名,唔會好似香港人咁有創意,跟據bb中文名個音嚟改返個英文名


因為現有既英文名都意思,而香港人就重音,無咗個意義喺到


所以我老公周不時見到香港人既英文名,都會認唔住笑-.-


所以大家為小朋友改英文名時都要小心


時穩穩陣陣好過太有創意!


仲有呀,英文都有好多历史架


英國咁鬼多個籍民地,有時睇人名都會估到個名喺邊個國家嚟架~可以估到下個人既背景


好啦,講下middle name先


好多英國人都會用名嚟記念佢志尊敬既人


好似我估9咁,就用咗我62既middle name嚟做佢個仔既middle name


我姑9出世前我99既媽咪過咗身,所以我4姑9既middle name係我99媽咪既名嚟架


有d家族較傳統既,會將自己(男丁)個名傳落去


我見過有個族譜係5代都係同名同姓架


老豆就jon既,個仔就叫jon junior(通常就咁叫junior)


有d人鐘意d咩偉人,都會以嗰個人嚟同自己既小朋友命名!


仲有呀~唔知大家有無聽過maiden name呢?


我姓黎既,我嫁咗後就跟我老公姓(喺呢到個個都係咁架)


我改咗姓,咁lai就係我maiden name啦


喺香港既老師,男既全部都係mr, 女既全部都係miss


但係喺呢到,如果你結咗婚既,你就會畀人即刻改口叫mrs +(你老公個姓)


喺學校,會好易知道邊個老師未結婚呢!


講住咁多先...打到好攰呀!


希望你地鐘意睇啦:)


No comments:

Post a Comment