Wednesday 13 October 2010

Citizens Advice Bureau


今日去咗一轉CAB (要book appointment去架)


英國有好多福利可以攞


只要有小朋友係16歲以下既,都可以claim child benefit


第一個小朋友有20磅左右,第二個打後就每個13磅(每星期計)


仲有好多benefit可以攞架,但係因為我先生唔喺到住,我又同6299住...所以我唔知仲有咩可以攞,咪走去同佢地講我既情況,問問仲有無得攞囉


資料係絶對保密架.


個職員好細心咁幫我睇晒所有福利...結果我係除咗child benefit外就乜都claim唔到


唔緊要...唯有盡---量洗少d啦!


(呢到既職員都係義工嚟架!如果你啱啱搬嚟英國乜都唔知既,佢地會幫到你架!)


 


1 comment:

  1. Thank you so much for your advice  May i ask how I can jointed the 英國媽媽會 in your FB group? Thanks!
    [版主回覆10/28/2010 05:44:00]唔洗客氣!
    喺fb 一search就會search到!

    ReplyDelete