Saturday 2 October 2010

返嚟第一次去church+一家19口食飯


9月30係Havest Festival


返到嚟第一次同d女去church


我地一早著得靚靚咁出去



好靚既玫塊窗


影曦仲同我講中間嗰個係耶穌嚟既添!



service完咗,小朋友都周圍走


成間church都有好多蔬果既佈置


harvest 時英國人都會每日帶少少食物返教會同人分享


可以係罐頭,可以係蔬果


service完咗後佢地會分咗d食野,送去志願團體分畀d有需要既人



之後我地成家人為慶祝62既生,去咗一個golf club到食carvery


食完就行咗出去餵鴨呢:)



6299有十一個孫,有一個無嚟到


希望下次可以影返張大合照啦!



食完飯後大姑9一家嚟咗我地屋企坐陣呢


我又有免費baby sitter啦!哈哈!


 



No comments:

Post a Comment