Wednesday 1 June 2011

Fete

英國每逢有春夏有BANK HOLIDAY, 周圍都會有好多FETE


(英國嘅公眾假期通常都係星期一, 連住星期六日放㗎! 係香港因為跟農曆嘅節日定紅日,所以D假好多時都係喺平日!)


見隔離村有個FETE,我就同好友投咗個位返嚟. 佢賣佢整嘅頭飾, 我就賣CUPCAKES同畫面


呢個就係我嘅檔仔啦:)




英國嘅天氣真係令人沮喪...


上星期日雖然無落雨, 但大風到無朋友!!!


12點㺨點嘅FETE,我地10點到咗SETUP


去到諗住架起我老友新買嘅GAZEBO,點知砌好個頂笠埋個帳幕我地想攞高時個GAZEBO好似風箏咁吹起咗...仲斷埋添!


主辦單位有個新嘅POP UP 士啤GAZEBO, 架垉嚟快好多,同埋真係實淨D


點知架起落埋釘10分鐘後, 大風到吹起咗個GAZEBO, 成隻腳斷咗...


一朝爛兩個GAZEBO,真好唔老嚟-.-


不過算~D貨好嘅, SETUP係點都無所謂!


於是我請朋友泊咗架車喺到,我喺佢架車前面擺陣, 用架車擋下風咁, 咁D CUPCAKES先無吹走!!!


好多人見到我嘅CUPCAKES都大讚好靚,專登走過嚟睇


但係真係買嘅人就少...


結果CUPCAKES賣得唔多, 反而FACEPAINTING就好好,最長龍有成個小朋友排隊,畫慢D都唔得!


經過今次, 我下次會整少D CUPCAKES, 主攻FACEPAINTING!!!


加油加油!!!


********


呢D咁嘅FETE通常都會喺RECREATION GROUND到舉行


會有好多唔同嘅RIDES (咖啡杯之類), 有BOUNCY CASTLE, 有幾個玩遊戲嘅攤檔, 幾間賣野嘅鋪仔(好似我咁!), 大會會有RAFFLE TICKET賣(抽獎), 有跳舞之類嘅表演(我兩個女都有跳~), 有時會有dog show, egg and spoon race等節目


要講一講抽獎...\英國嘅抽獎方式同香港嘅好唔同


D獎通常係放晒出嚟, 第一個抽到嘅就可以揀先, 揀自己啱用同鐘意嘅野


有D抽獎就抽頭獎先嘅,之後先抽二三四獎, 同香港嘅係倒轉㗎


但當然呢個只係大部分人嘅做法, 有D都係好似香港嘅咁㗎!


No comments:

Post a Comment