Tuesday 28 June 2011

皇冠鬢辮

呢個睇落去好難嘅鬢辮,其實唔難㗎!


只係鬢嘅時間較長(約十五分鐘)


望落去好靚㗎~



先係喺頭頂紥條馬尾,喺邊到留返D頭髮嚟鬢邊


呢條馬尾分界時唔洗太在意一定要分得靚,因為一路鬢辮時會遮住



喺其中一邊耳仔上面開始鬢(你睇到最後就會知點解要喺呢個位開始)


法式鬢辮,一路鬢一路加頭髮


右邊加嘅頭髮係喺馬尾嗰到攞小一束出嚟


要注意唔好攞太大束,如果唔係到最後會唔夠頭髮鬢㗎



一路係咁鬢...(睇下!見唔見到一路鬢,一路遮住久前分條界㗎!



鬢咗一半啦



鬢到最後馬尾無頭髮加時就普通鬢辮咁鬢埋落去.


紥咗佢之後就塞條鬢辮入去我中指指入嗰個位就攪掂!!!


想穩陣啲嘅就喺底加髮夾固定髮尾


但如果係短頭髮嘅, 可以就咁塞條髮尾入去<-呢個係喺耳仔開始鬢嘅原因!



攪掂:)



2 comments:

  1. HEllo, 好想幫個囡鬢呢個頭,我懂法式鬢辮但不是好純熟,可以拍條片看看嗎???THX
    [版主回覆05/20/2012 22:41:37]我自從搬咗後,喺屋企都搵唔到一個好嘅位置拍video呀~
    我機會嘅我會拍㗎!
    而家睇住呢段法式鬢辮先啦~
    http://youtu.be/85g3sNIkmwQ

    ReplyDelete
  2. 多謝你的分享,岩岩帮阿囡鬢左,雖然冇你鬢得靚,但我都好滿意
    [版主回覆06/20/2012 01:08:05]練習多啲就會好啲~
    我都要多啲練習,post多啲相上嚟先得!

    ReplyDelete