Friday 17 June 2011

Leeds Castle (二)

呢幅畫畫咗打扙時嘅戰況



好靚嘅木製SPIRAL STAIRCASE呀!



LADY BAILLIE 仲住喺到時,呢個係佢飯廳


左手面仲有佢同兩個女嘅畫像



20年代時嘅小童睡衣



呢間係LADY BAILLIE嘅衣帽間,再行入啲嘅係沖涼房


呢間房算係當年好新潮嘅房,廁所有自來水供應! 沖涼唔洗擔水, 係要好有錢嘅人先會有㗎



LADY BAILLIE嘅房, 充滿二十年代色彩



呢部係法國制嘅鋼琴, 1880年代製, 有成一百三十年歷史㗎啦!


音色仲好靚,保養得好好呢!





呢間係DRAWING ROOM, 睇下左手邊有個中式屏風㗎!


影曦一入到去就喺到認字(認到幾個啦HEHE)



如果大家租場喺到結婚嘅話,呢到會喺入口:)



圖書館



當日我同三個女嘅唯一合照LOL



因為係HALF TERM, 所以嗰到有特別節目- JOUSTING


JOUSTING係古代騎士比賽嘅一種方法


佢地仲搵人DRESS UP扮HENRY VIII同佢皇后坐喺到睇添~都幾有趣㗎



見到斜坡...佢地忍唔住要走去碌一碌草地先~ (好多細佬都係咁碌㗎!)



行咗去THE AVIARY, 好似九龍公園嘅鳥湖同百鳥苑咁㗎



好多嚟自世界各地唔同品種嘅雀仔



之後我地仲去咗公園玩...


城堡公園真係唔野小!!!我都想走入去玩埋一份呀!!!



大打韆鞦



兩個攬住棵WILLOW TREE



臨走前仲見到難得一見嘅孔雀開屏!!! 好好彩呢~



3 comments:

  1. Thank you for sharing such precious informaton ^.^
    [版主回覆06/21/2011 07:38:00]我多謝你成日上嚟睇就真:)

    ReplyDelete
  2. 妳真搞笑 , 三母女張相太細粒 la.
    [版主回覆06/21/2011 07:36:00]我朋友渣機㗎,我都唔知佢影到咁細粒嘅
    唔緊要啦~最緊要記得自己得去過啫:)

    ReplyDelete
  3. THANK YOU 好靚呀!你湊住三個女,仲可以咁仔細咁遊覽,真係好勁!最衰冇你地既合照啦~~留為紀念~~
    [版主回覆06/21/2011 07:40:00]因為有我朋友睇住大嗰兩個我先影到咁多相:)佢知我鐘意影相嘛
    合唔合照都無所謂~大家記得去過咪得囉

    ReplyDelete