Sunday 5 June 2011

茄汁的好朋友-BASIL紫蘇

 


友人話想我喺BLOG寫多D英國人食嘅野...


一於一次過寫幾個嚟漢足下佢


係英國人都知, BASIL係蕃茄嘅死黨, 英國人煮茄汁加BASIL調下味就好味好多~好多人都會用新鮮嘅BASIL(有D人喺屋企會有個HERB GARDEN,自己種, 有D人就會去超市買一包包新鮮嘅嚟用)


通常都係會將BASIL切碎,煮完最後先加碎BASIL喺面(BASIL唔洗煮㗎)


不過我就比較懶...最近比我發現咗呢種BASIL PESTO


Basil pesto= 蒜+松子+紫蘇+檻欖油+芝士 (意大利野嚟㗎)


煮茄汁(如肉醬意粉)加一兩匙會好味好多!!!即~刻無咗蕃茄嘅酸味呢~


呢種PESTO好好用,仲可以就咁煮咗PASTA, 加兩匙撈撈佢就食得~熱食又得, 凍食又得(變咗PASTA SALAD, 可以加粟米,芝士,火腿之類嘅配料咁食~)夏天唔想食熱野, 試下 PASTA SALAD做LUNCH啦~好開胃㗎~ 我去PICNIC都成日帶佢:)


一大樽可以放一個星期左右(我放咗兩個都係咁用,無問題喎), 而家佢成為我家中常客啦:)


*香港應該唔難買呢~


No comments:

Post a Comment