Thursday 16 June 2011

兩分鐘完成- 鬈髮髮型(有片)

趕時間出門但頭髮凌亂?這個兩分鐘極速完成的髮型很適合你~
只要約十個髮夾就能完成~清爽乾淨
見工,赴飲宴也很適合



*FACEBOOK己經有人問我個樣估咩咁殘...
原因係之前嗰晚教長教師會開會開到十點半, 加上舒韻有CHEAST INFECTION,呢幾日都因為咳五點就醒-.-影曦喺尋日運動會後又發高燒...咪攪到咁嘅樣囉
嚇親大家唔好意思! 下次我個樣無咁殘先錄啦LOL


1 comment:

  1. 其實正面好好睇.... 不過我覺得背後見到成頭 X 型既頂夾吾係幾好睇..  好耐之前我係 '女人我最大' 度學識反方向夾.. 成隻夾係會收埋係鬈髮入面.. 同埋淨係用一隻頂夾就可以了.. 成件事就會靚好多.. 我以前夾 '牛屎頭' 都係用呢個方法, 同樣可以好實淨架~ 
    [版主回覆06/18/2011 05:36:00]其實我都識嗰個方法就做唔到UNDER兩分鐘囉~
    遲D我都介紹下先~多謝你提醒!
    後面嘅頭髮如果SET起佢嘅D夾就會唔見晒 ON SHOW嘅話我覺得其實都OK, 因為次次都係人地見到我背面D夾先走嚟問我個頭點紥LOL

    ReplyDelete