Wednesday 8 June 2011

將近十六個月的舒韻

原來成個幾月無寫湊舒韻記啦!


更新一下先!


動作方面...平衡力好咗LOL



啱啱十五個月時踩到滑板車(一次咁多),但到而家仲未見過踏郁過



識得巻脷



食野方面...學我地用叉食啦



自己揸雞脾食得得(佢得7隻牙咋:P)



會自己食雪糕...仲要係用另類方法食



而家早餐我多數畀佢食CEREAL加奶牛奶


可以唔洗理佢自己食, 都會食剩D嘅~唔緊要!仲學緊嘛!


但係午餐同晚餐可能佢攰,食親都無早餐咁順暢, 都要我餵少少


 


佢而家模仿我地比之前更多


教佢吹蒲公英後佢識自己搵嚟吹 (仲學識吹泡泡,但UPLOAD時唔見咗張相@.@)



會學家姐玩玩具,好少玩自己嘅玩具啦!


會放馬仔入馬房, 有玩BARBIE, 玩PEPPA PIG HOUSE同公仔沖涼



鐘意戴飾物LOL


"what? why are you looking at me like that?"



佢最可愛嘅係起身時會拖住張BLANKET周圍走!
靖翹細個都係咁㗎!



仲識自己搵野玩


一個塞可以玩好耐!



佢而家愈嚟愈鐘意睇書


我每晚都會講故事畀3Q聽,佢地會一人揀一個故仔:)


而家舒韻坐得耐咗,聽晒32頁嘅書都得(睇下佢咩MOOD啦!)


我喺佢床到放咗好多書畀佢睇


呢晚我點放佢瞓,7點半我偷影到佢,佢仲睇緊書!


朝日佢醒時佢都會自己攞書睇, 唔會即刻嘩嘩嘈


晏晝時又係, 我12點左右放佢瞓, 每日都係3點先抱佢起身


有時佢仲係瞓緊,有時佢2點已經醒,不過我唔會去抱佢起身,畀佢自己睇下書,自己同自己玩下


有試過佢醒咗就抱起佢, 佢會好躁,因為佢未有足夠時間去"醒"


佢醒咗後由得佢喺床到碌下慢慢醒,未必係壞事:)



6 comments:


  1. 係女仔都鍾意辦靚.

    ReplyDelete
  2. 舒韻妹妹好可愛呀!!! 好想 MEET 佢個 CHEEKS!!!

    ReplyDelete
  3. shirleyshirley9 June 2011 at 22:45

    自己食雞脾? 好勁喎, 舒韻食嘢係咪已經完全食大人嘢架啦?
    我個女17個月大, 都係咁, 訓醒唔可以即刻抱佢落床, 等佢再醒D ready 落床先得, 如果唔係會發好大脾氣...
    [版主回覆06/11/2011 06:41:00]舒韻10個月左右已經食晒大人野㗎啦. 最多係剪細D畀佢"梅"啫~
    影曦同舒韻瞓唔醒都會唔好老脾! 靖翹又唔會㗎喎!真係個個小朋友都唔同㗎!

    ReplyDelete
  4. 你個囡真係好乖, 我嗰個通常一醒就叫人(喊). 而且佢D naps 仲係好irregular... 佢剛滿一歲喇, 我都未train佢自己食嘢, 唔知點開始...
    [版主回覆06/14/2011 07:18:00]你可以試下定個時間表畀佢,等佢每日定時瞓,咁你做家務都開心啲呀~
    TRAIN BB自己食野嘅BLOG喺到呀!加油呀!!!
    http://hk.myblog.yahoo.com/yenniedarkins/article?mid=8819

    ReplyDelete
  5. 我想問, 其實要點樣先會令小朋友(or BB)對書更鐘情? 我個姪仔吾睇書.. 個媽講故仔都好似吾係聽緊咁.. 唉, 雖然吾係我個仔.. 但都吾想佢求求其其咁長大.. 好似得食同訓. 
    [版主回覆06/14/2011 07:03:00]我會放D書喺玩具箱, 同小朋友易接觸嘅地方,等佢地成日都見到. 喺屋企靚靚咁唔開電視玩, 同小朋友睇書. 如果小朋友無興趣,你都可以繼續大聲讀, 語氣要誇張,吸引小朋友行返埋嚟睇. 仲有可以改咗書中人物嘅書做小朋友自己同身邊嘅人嘅名, 令佢地容易代入,增加投入感. 又可以用玩偶嚟演釋故仔,小朋友會好鐘意㗎:)

    ReplyDelete
  6. 小時候就那麼愛看書,日後可以當個有學識的人,真好。
    [版主回覆06/14/2011 06:59:00]希望佢大個都鐘意睇:)

    ReplyDelete