Tuesday 28 June 2011

BB手語dvd- It's signing time!

 



之前我都有講過 BB手語,但始於我識嘅都唔多


靖翹喺學校有學開手語㗎, 佢識嘅比我多好多,我怕佢會好快唔記得,想好佢以後都會記得


於是近排買咗隻It's signing time (by singing hands)嘅DVD畀D女睇(呢種手語叫MAKATON)


我喺CBEEBIES嘅SOMETHING SPECIAL其中幾集見過佢地用一路唱兒歌,一路做手語


覺得好正,於是上網搵...見到AMAZON到,仲要全部都係五星評語,咁我就買咗啦


我一播,唔止舒韻,連靖翹同影曦都坐定定睇!佢地一路睇一路做手語


我都學識咗好多!呢隻DVD會學到好多日常會用到嘅手語


佢三個做多咗好多手語呢! 尤其係舒韻,認多咗好多動物~


早兩個月SINGING HANDS出咗第二隻DVD添!不過我諗我要消化晒呢隻DVD嘅手語先啦LOL


大家想睇下佢地嘅VIDEO,可以上YOUTUBE到搵"SINGING HANDS"就會見到㗎啦!


*有人會質疑做手語嘅BB會因為做慣咗手語而遲咗講野


如果你只係教BB手語係會可能有咁嘅情況發生


教手語嘅時候唔應該只係用手,要用口發埋音,令小朋友記得個動同發聲


到BB開始講野時,要鼓勵佢地講埋出嚟,咁BB學野就會快D㗎啦:)


4 comments:

  1. Hi Yennie, 你好嗎?幾時返hk呀? 我5月中返咗hk啦 :), 光光睇倒你個blog, 所以想問你向邊度買架, 我都想買嚟比我bb學呀. thanks!
    [版主回覆07/03/2011 08:09:00]我喺AMAZON到買㗎:)
    不過要留意HK同歐洲係兩個唔同嘅REGION, 佢地DVD嘅格式都唔同.用普通DVD PLAYER播唔到㗎
    除非你有部MUTI REGION嘅DVD PLAYER(我屋企有部,但貴D㗎),咁先會播到㗎
    我8月返呀,不咼機票都未買-.-唉!

    ReplyDelete
  2. 傻B細細+孖b2 July 2011 at 01:23

    你寫嘅blog,俾到我一個好大嘅鼓勵,好多時d人見我一個拖兩隻b出街,會好奇怪,得唔得架!而我覺得bb應該出多d街,見識吓學多d嘢,事在人為!你仲勁一對三,仲可以做咁多嘢,真係好值得我學習,要多d嚟偷師先得!謝謝分享!
    [版主回覆07/03/2011 08:14:00]你太過獎啦!其實我咪又係普通C9一名!
    我一湊三對英國人嚟講濕濕碎!我對面屋嗰個有六個細路,亞女學校有人一湊九添! 我算得係乜野呀!
    你得閒多啲上嚟坐啦:)你對孖B好得意呀~我都想有對孖,不過都無咩可能囉~~~

    ReplyDelete
  3. Thanks! 我地買咗都係會向UK用,所以應該OK :) 你check咗個price未呀, 我老公會向8月中過嚟,我地check過都要8百幾磅呀.
    [版主回覆07/06/2011 03:34:00]啱啱尋晚買咗機票啦
    4個人...埋單27XX磅
    貴到嚇死人呀>.<

    ReplyDelete
  4. 剛認識你的blog, 很多有用的資料,謝謝你! 你真是個很好的媽媽!

    另外,看到你介紹的bb手語,好像對bb學習很有幫助,想試下教女兒們唱歌學手語,請問你知道Makaton 手語是各國都一樣這樣用嗎?我住在澳洲的,不知跟英國的一樣嗎?! 女兒們已15個月了,都不會太遲呵?! Thank you
    [jessman回覆01/14/2013 21:35:57]垃圾評論?!
    [版主回覆01/13/2013 22:18:34]Makaton係同British sign language係唔同嘅,同澳洲嘅我就唔知,亦唔知澳洲人用唔用makaton添
    呢到有少少makaton嘅資料
    http://www.bbc.co.uk/cbeebies/grownups/article/makaton
    15個月大嘅bb學唔遲!記住係一路講,一路做手語呀,咁先會刺激到佢講野
    就算我女而家三歲,都仍然好鍾意唱呢啲手語歌!

    ReplyDelete