Sunday 19 June 2011

Baby Door Bouncer

呢個BABY BOUCER其實喺外國流行咗好多年, 但係好多香港人都唔知佢嘅存在, 而且喺香港比較難搵同埋貴


呢個BOUNCER可以畀BB跳跳跳, 練下腳力:) 對BB爬同行都有幫助㗎!
我以前成日用佢...放BB喺BOUNCER彈彈彈, 我就邊睇住佢,邊做家務~
BB可以企起身周圍望,唔洗整日瞓喺到, 係好好嘅運動!BB好鐘意㗎:)
先講下點用...



成個BOUNCER係咁嘅樣嘅...


上面個夾夾喺門框到㗎


下面就係畀BB嘅"坐位"



夾住個門枉就係咁嘅樣㗎啦


 



BABY BOUNCER有好多隻牌子, 其實都大同小異嘅. 有D個坐位就大D, 有D個款花巧D...


但係大致都係咁嘅...


BB條頸夠力抬到個頭就可以用(穩陣起見...3個月...但我D女就2個月大用都OK)
個坐位拆得出嚟洗嘅(因為呢個時期嘅BB仲係易嘔奶LOL個坐位可放入洗E機洗)
坐位嘅高度可調較
可承受12公斤(26磅)...BB大約歲幾啦
使用嘅門框至少要有1.5CM濶, 牆嘅厚度喺10CM至17CM之間(4-.75吋)


用嘅時候大人要在場. 如果唔係BB彈彈下可能個頭會撞到門框. 初初玩時BB畀玩約15分鐘就夠. 我試過畀D女玩45分鐘都OK...佢地試過彈彈下瞓著咗添㗎LOL (幾個月大嘅BB如果唔肯瞓覺,畀佢玩BOUCER可以玩到佢地攰~會好瞓D㗎~)


通常BB識坐識爬(6-9個月)就會對玩BOUNCER嘅興趣少咗. 大家想買嘅要考慮下BB可以玩到幾耐, 抵唔抵買呢?


英國買約20幾磅, 折咗港幣300幾蚊到啦~
我記得香港嘅mothercare有得賣,不過要訂貨...成個星期先返到貨, 仲要成600-700蚊港幣-.-
我未見過玩具反斗城有得賣
見過淘寶有,都係二百蚊左右,幾抵買㗎!大家可以考慮下!


1 comment:

  1. 你啲介紹真係好實用呀, 仲要好細心咁話埋俾我地知係邊到有得賣...真係應真抵"讚" :D ... Thanks a lot !!
    [版主回覆06/21/2011 07:44:00]好野齊齊分嘛:)
    大家鐘意睇咪好囉~

    ReplyDelete