Sunday 26 June 2011

入息,房屋與家用生活費之比例

好多人都對收入分配存在疑惑


啱啱睇到個網講有關入息,房屋同家用生活費嘅比例,可以畀大家參考下


房屋: 租/供樓唔應該多過入息嘅四分一


家用+生活費: 唔應該多過入息嘅三分一


*家用+生活費=食物+按揭+保險+水電煤+電話費等...


咁剩返嘅四成可以係娛樂同儲錢:)


當然呢個只係一個ROUGH GUIDE~參考下好啦~


2 comments:

  1. 在香港恐怕不是每個人都做到這個指引所建議的。至少不少人在房屋方面的開支不止四分一,有些達到一半甚至超過一半。另外有些人在開支上欠缺計劃和節制,以至出現"月光族"的情況(每月花光收入),甚至出現欠債情況(君不見貸款廣告那麼普遍)。
    [版主回覆07/06/2011 09:16:00]哈哈!我都係第一次聽"月光族"呢個名詞!好正呀!!!
    我都明香港房屋好難做到係收入嘅四分一, 以上嘅只不過係指標嚟嘅啫,我諗喺外國會適用啲掛
    我而家咪又係月光族...希望返到香港會"脫族"啦!!!
    欠咭數呢D事我都屢見不少...我嘅忠告係...唔好出信用咭
    自問係個善忘嘅人,如果有信用咭一定會成日唔記得找咭數!
    就算信用咭送幾多贈品都好,呢D都係宣傳手法,到你唔記得清咭數,要訓息時,條數咁又喺返到...

    ReplyDelete
  2. "月光族"這個名詞早已流傳吧,以為你知道。 http://zh.wikipedia.org/zh-hk/%E6%9C%88%E5%85%89%E6%97%8F 但沒想到連維基百科也收錄這個名詞。 你花了必要的開支而成為"月光族"是沒辦法的事,相信明白事理的人不會因而怪你;但那些因為過度消費,不懂節制,"有錢身痕"硬要把剩餘的錢花光而成為"月光族"的人,實在不得不表示不認同(我並非反對消費,人畢竟需要物質上的滿足,但應有節制)。 我現時持有一張信用咭,只為了他日遇上不得不使用信用咭的情況時有信用咭可用而已,非不得已不會使用信用咭,持咭一年半至今沒有使用過,甚至沒有更改過密碼(銀行建議第一次使用時要更改密碼),自從銀行拿信用咭回來後一直擺放在床下的抽屜裡。 欠"咭數"情況你屢見不鮮實屬正常,看香港媒體經常有清還"咭數"的廣告刊登或播放便知道。

    ReplyDelete