Tuesday 28 June 2011

koo-di BB車雨擋




我呢㗎bb車係姑奶畀嘅,佢無rain cover畀我,所以要自己買過


原本諗住買原廠嘅,但見到要成二十磅喎, 二手都要十磅@.@


於是我周圍睇...搵到呢個超正雨擋~


呢個雨擋喺"亞馬遜"到有五星評級㗎!
我睇晒REVIEWS先買㗎~好正㗎!


呢個雨擋比傳統透明膠造嘅輕~又摺得細


主要用布造,可機洗,兩邊仲有白色透氣網


仲有個可以揭起嘅窗畀bb望出去!


雨擋係用魔術貼扣住BB車嘅, 裝咗上BB車後喺背部仲有個袋口位裝野!正!


淘寶都有呢款賣呀~不過要成二百蚊人仔


可能有人會認為香港用會好焗,我反而覺得用呢個雨擋會比用膠嘅好


起碼透氣啲~同埋打風落雨一定要出街嘅話,都可以KEEP到BB乾嘛


1 comment:

  1. By the way, Echo 越來越可愛呀
    [版主回覆07/01/2011 07:58:00]多謝~
    仲有唔記得講...我喺amazon買㗎!

    ReplyDelete