Sunday 26 June 2011

買鞋的學問

呢張相係舒韻買第一對鞋時影曦嘅相(十個月大)


嗰時啱啱開始行~
佢地好好服務,仲影埋呢張相SEND去EMAIL我到添! (唔知香港有無啲咁嘅服務啦!)


英國人好重視小朋友嘅鞋, 覺得隨便買對會著壞腳.
十歲以下小朋友嘅腳仲未成形㗎, 所以買鞋時一定要小朋友親身去試
因為有啲款唔同,鞋嘅大小闊度都唔同, 所以唔可以只係跟住尺碼買~


我所有朋友嘅BB都係喺CLARKS到買第一對鞋㗎!


CLARKS嘅童鞋分幾種, 有種就係腳底嘅軟膠伸延到鞋頭到嘅,係專係畀學爬嘅BB著嘅


著咗後等佢地爬時啜到個地多D,又唔隻腳仔


不過通常佢地都係趁BB學行或識行先買鞋


當日我地去咗CLARKS嘅專門店,有專人同佢地度腳嘅大細,仲會度埋隻腳嘅闊度
個個BB對腳嘅厚度都唔同,所以唔可以只係睇對腳嘅大細嚟買.
最窄嘅係D,最闊嘅係H
E.G.影曦第一對鞋係 F,靖翹係G,舒韻都係F
但係佢地一路大, 腳嘅濶度都仲會有變, 影曦嘅而家係E, 靖翹係F!
而且唔建議著二手鞋. 因為小朋友著新鞋時,鞋會就住小朋友腳嘅形狀而變形
著二手鞋嘅即係對鞋唔會"perfectly fit"小朋友嘅腳,咁又會著壞鞋


CLARKS嘅鞋係貴啲,但係係物有所值嘅!我D女嘅鞋全部都係喺CLARKS買.
佢地著嘅衫全部都係二手衫, 但鞋就一定要新嘅!


之前我都試過去DR. KONG到買,但佢地只係度大細,亞女著咗之後隻鞋鬆泡泡...真係好差!!!


東涌有間CLARKS OUTLET,童鞋會平D,但係就成日斷碼~



No comments:

Post a Comment