Sunday 26 June 2011

家規

好多人都問我點教到啲女咁乖


我都唔係好知點答...不過我地屋企有以下家規, 我諗咁會畀到個概念大家!


1. 唔準玩搖控,手提電話,相機等電子用品, 見到嘅話佢地會攞返畀我


2. 唔準玩門/櫃門(怕佢地夾親手/整爛道門)


3. 唔可以自己攞較剪等危險品玩/用,一定要問過我先可以攞嚟用


4. 7點放咗佢地瞓後唔可以落床(除非要去厠所), 直到6點半個GROCLOCK變色先可以落床嚟搵我


5. 7點半閙鐘響就要自己換衫/校服


6. 喺餐枱食飯, 食完要問過我先可以落地


7. 食小食要坐喺枱或廳嘅地下食(唔會周圍行整到周圍污糟晒)


8. 食完要放隻碟或碗去昇盤(舒韻都識啦!)


9. 刷牙要自己刷, 面就我幫佢地洗


10. 鞋同襪都要自己著


11. 每晚食完飯一定要執玩具, 我都會幫手~


12. 唔可以掂個電視/DVD 機, 怕會成個跌落嚟同整壞


13. 喊/埋怨一定得唔到佢地想要嘅野. 想要一樣野或想人幫手嘅,一定要有禮貌問先會得到 (Crying doesn't help!)


14. 要小朋友每餐都要食喺碟上嘅野一啖, 唔鐘意嘅野可以唔食晒,但一定要試一啖


......講住咁多先~應該仲有㗎~不過唔記得咁多LU~


9 comments:

  1. 雖然我哋無真係例出嚟,但大至上都差唔多,第8,10,11,14幾好喎,要加返入腦先,like!!!!!Thanks.
    [版主回覆07/01/2011 08:03:00]我屋企都無列出嚟㗎,係我寫喺到分享下之嘛~
    其實應該仲有好多,不過醒唔起所以無寫
    遲d可以能繼續更新:)
     

    ReplyDelete
  2. 很好呀, 有d我地有做緊, 有d無, 可以參考下, thx for sharing
    [版主回覆07/01/2011 08:05:00]:)

    ReplyDelete
  3. 我同你都差不多, 係有好多規矩, 有人會覺得對咁細個小朋友就咁多規矩好慘, 但我就覺得冇規矩對佢地先係慘, 適當ge管教先係為佢地好呢!
    我老公成日話我屋企好似軍校, 但冇咁ge訓練, 又點管理好頭家呢? 我奶奶就係放任佢d仔女, 最終辛苦嗰個咪佢自己囉, 到而家幾十歲, 佢唔執唔理間屋就冇人理, 可以好似垃圾崗咁, 陰公!
    [版主回覆07/01/2011 08:17:00]其實只要d規矩係"人道"嘅,合理嘅, 我覺得無問題
    定下規則畀小朋友有條線去跟從. d有小朋友會push the boundaries, 做出不當行為. 定咗規矩畀佢知你嘅界線喺邊唔係壞事~
    我明白你99用意,都明白你話最終辛苦嘅係佢自己.各人有各人嘅育兒方式,無話邊種係最好嘅. 佢覺得嗰種育兒方式係適合佢嘅, 作為旁人嘅我都唔應該批評囉~

    ReplyDelete
  4. 唔記得咗問你, 我個仔3歲, 我教咗佢好耐著襪佢都係學唔到, 有咩方法教到佢呢? 請指教!
    [版主回覆07/01/2011 08:21:00]我無用咩特別方法教佢呀, 都係喺佢面前幫佢著,教佢要喺邊個位要拉起咁,亦無催佢要快D學識. 佢識嘅,就自然會自己著~耐心等下啦~

    ReplyDelete
  5. 國有國法,家有家規,要有國法和家規才能維持家庭和社會的秩序和穩定。 P.S.有感而發而已,不用理會本人。
    [版主回覆07/06/2011 03:50:00]我完全明白你想講乜
    我以前讀嗰間中學,開校完全無校規,得8句校訓. 點知啲學生愈嚟愈過份,無奈地攪到學校要SET校規...校規數量仲年年遞增!!!完全有違當年開校嘅宗旨...
    中學生...真係要管㗎...我係其中一個LOL

    ReplyDelete
  6. 你好呀.睇左你個blog 個幾月.你好勁呀.一個湊3個仲好掂.家規可以幾多歲時定呢?我個仔就黎一歲.
    [版主回覆07/08/2011 05:39:00]其實所謂嘅"家規", 唔係真係會列晒出嚟㗎
    我只係畀大概念大家我湊女嘅方向係點
    無話幾時要定嘅, 都係睇啱時候,有加有減
    好似搖控電話相機咁,係BB從來都唔玩得咁囉

    ReplyDelete
  7. " 中學生...真係要管㗎...我係其中一個LOL" 看來你在中學時並非個很乖的學生呢(如猜錯了別見怪)。我在中學五年試過兩次因借功課予別人抄而遭扣分,另有一次欠交功課被罰重做,兩次忘記攜帶書本分別被罰企和罰抄;還有沒被老師知道的,包括:一次因忘了做功課而借別人的功課來抄,一次說了"黐線"兩字,一次說了某同學"叫雞"(開玩笑而已,並非指該同學真的試過去"叫雞")。 中學時不少人覺得我是個乖學生,但以上行為似乎……或許相對其他同學而言確實是個乖學生吧,至少我沒有像不少同學般欺負別人(只有被別人欺負的份兒)。 不過其實凡人類都要管吧,並不單單限於中學生。試想想如果香港法律沒有列明搶劫犯法,每天街上會有多少人被搶劫?如果殺人不犯法,每天會有多少人因看某人不順眼而謀害他人? 還有法律亦要得到有效執行,君不見大部分地方每逢天災過後總會出現搶掠情況?因為災後一時間沒有警力(或足夠警力)有效維持當時的秩序,當年遭颶風卡特里娜吹襲過後的美國部分地方也出現搶掠情況。當然並非每逢災後就一定有這樣情況,例如三年前的四川地震,震後由於解放軍迅速前往現場,致使當時的治安仍能得到維持。 離題太遠不好意思。
    [版主回覆07/16/2011 04:53:00]我中學時係貪玩嗰堆,談不上壞LOL你數得出自己"曵"過幾多次,真係個乖學生! 你講嘅事例,我估我每日都會做呢!(除咗講"叫雞"外)爆粗真係家常便飯
    中學時就算壞又點,出到嚟社會又係另一回事.人生經驗多咗,睇野又唔同咗,壞過玩過都過去咗,最緊要都係而家要行正路
    尤其係喺小朋友面前,要做好身教,做好榜樣, 言行舉止,生活飯食習慣,就算連電視睇咩都要小心選擇! 有咗小朋友之後,真係發現原來自己可以犧牲好多,改變更多!

    ReplyDelete
  8. 的確不少人投身社會後比起中學生涯時有很大改變,但前題是在中學時期不要壞得太過份,如果在中學時期就犯下藏毒搶劫殺人等罪行,那麼從那時起便前途盡毁,即使長大後覺悟也沒法挽救。 不過投身社會後不一定就變好,君不見多少人投身社會後為功利爾虞我詐、過橋抽板、委過於人、陷害嫁禍……這番話的確負面,但卻是現實社會中經常發生的。當然並非每個人在投身社會後就會變成這樣,至少你不是這樣,而且還教曉大家很好和很有效的育兒方法,實在令眾人受益不淺。

    ReplyDelete
  9. hi Yennie,
    I learn this blog from you Facebook. I enjoy to read your sharing about raising children. As I have a 20 months old boy.

    ReplyDelete