Tuesday 14 June 2011

Richmond Park

復活節時我地去咗RICHMOND PARK呢個係LONDON最大嘅PARK, 入面有好多鹿㗎!


D鹿都唔怕人嘅~真係零距離接觸㗎



我地一到埗就搵地方落腳野餐


你見到你個大草地只係呢個PARK嘅一小小小小個部份!


我地周圍行,用咗半個鐘先搵到地方落腳


點解?因為個草地周圍都滿佈鹿同兔嘅臭臭>.<


要搵個無咩臭臭嘅位真係幾難㗎



我地攞緊野食出嚟時, 影曦就同爺爺周圍行下坐下


(我唔記得影個PICNIC相添-.-)



食完就喺草地玩


樹枝都玩咗成個鐘



天氣好好~影咗好多靚相~



行入D嘅樹林見到呢個牌


呢D樹有百二歲㗎啦!



周圍都會見到呢D洞


係兔仔嘅屋企~底下有好多地洞㗎!




之後我地就去DEER HUNT啦



行咗幾字先見到一隻


呢個公園有六百幾隻鹿㗎


通常都係一堆堆咁出現㗎


呢隻就離咗群:P



行完己經攰爆...不過真係幾值得去~


記得好似唔洗錢㗎:)


D鹿係英女皇所有㗎~


(仲有英國所有公園嘅天鵝都係英女皇㗎...仲好似有其他幾種動物都係...唔記得咁多啦! 如困射殺佢地要坐監㗎!)


4 comments:

  1. 都未見過真正架鹿
     

    ReplyDelete
  2. 香港係冇依d地方呀

    ReplyDelete
  3. 動物跟人接觸好近囉...

    ReplyDelete
  4. 真係開心.. 咁大個草原.. 吾好話見到動物, 淨係佢咁一望無際已經舒服哂~ enjoy 下陽光, 聞下 d 草青味.. 咩野壓力都可以暫且放開.. 

    ReplyDelete