Monday 30 May 2011

超靚花花CUPCAKES

呢種CUPCAKES我覺得超靚呀!


不過我唔係"發明"呢種CUPCAKES嘅人


係我睇WOMEN WEEKLY出嘅整蛋糕書介紹用棉花糖裝飾蛋糕


佢就係切圓柱體嘅橫切面咁剪, 我就打對角咁剪


呢種蛋糕真係好易整, 連三歲嘅靖翹都砌到~


小朋友生日同佢一齊整呢種CUPCAKES當生日蛋糕都好IMPRESSIVE㗎!


材料及用具:


CUPCAKES (喺街買都得)


棉花糖


較剪


BUTTERCREAM (用咩ICING都得,總之要杰), 要咩色就自己溝


小花/糖(咩裝飾都得,放喺中間嘅~)


做法:


棉花糖對角咁剪, 放埋一邊待用


將少少BUTTER CREAM 放喺CUPCAKES上, 用棉花糖當花瓣咁由外圍打圓咁砌起


砌完外圍砌中間嗰層. 砌一層,兩層,三層都無所謂~你鐘意啦


砌完放糖等裝飾物喺中間就攪掂:)


BUTTERCREAM放耐咗會硬D,花瓣唔易跌出嚟,好過用WHIPPED CREAM~


而且唔洗雪:)


有人問過呢種蛋糕會唔會得個樣,唔好食...


其實你見我用得幾樣野, 蛋糕=蛋糕味, BUTTERCREAM=BUTTERCREAM, 棉花糖=棉花糖...只係呢幾樣砌埋一齊...難食極有限


個人嚟講我唔太鐘意一大pat buttercream 吱喺面嗰D蛋糕, 太過甜


就係因為咁呢種蛋糕先好~得嗰少少buttercream!


如果用伊華棉花糖嚟整, 相信會更正!!!



4 comments:

  1. 真係靚到唔捨得食呀!

    ReplyDelete
  2. 我老公今日生日,我剛剛整左俾佢,但效果冇你咁靚,因為d棉花堂好淺色呀
    [版主回覆06/09/2011 05:37:00]如果淺色,可以試下加有顏色嘅砂糖(香港難搵D)
    剪咗棉花糖後個面仲黏笠笠㗎嘛~將粒棉花糖點入有色嘅糖到D色會靚好多!
    P.S.補祝你啤生生日快樂!

    ReplyDelete
  3. Yennie
     
    How did you make the cupcake stand? It looks great!
     
    Judy
    [版主回覆06/09/2011 05:51:00]唔係我整㗎,係我99買㗎
    不過只係紙版嚟㗎,要整好易:)
    你可以上網SEARCH下cupcake stand template睇下搵唔搵到~

    ReplyDelete