Monday 9 May 2011

Corset 蛋糕

朋友攪咗個ANN SUMMERS PARTY, 我贈一贈慶, 整咗呢個ANN SUMMERS今季新款嘅 CORSET蛋糕畀大家:)


唔好話我"不雅"呀! 著靚嘅內衣會令人更有自信, 人都開心D:)


 唔好諗埋一邊呀! 大家要以欣賞覺度睇呀~



我仲影曦張未鋪FONDAT嘅相㗎,但唔知點解UPLOAD唔到喎-.-


做法都好簡單


焗兩個半圓形蛋糕(胸部)+一個正方形嘅(腰)


正方形嘅喺頂CUT咗兩隻角,以便拍埋兩個圓嘅到


加ICING, 鋪FONDANT同加少少DETAIL就攪掂:)


唔難整㗎!


3 comments:

  1. 你的文章寫得好好哦~~~

    一個人在沙漠裡快要餓死了,這時他撿到了神燈。 神燈:“ 我只可以實現你一個願望,快說吧,我趕時間。” 人:“我要老婆 ……” 神燈立刻變出一個美女,然後不屑的說:“ 都快餓死了還貪圖美色!可悲!”說完就消失了。 人:“……餅。” 當舖 巴里島 峇里島 普吉島 長灘島 米糕,油飯 不鏽鋼 物業管理 辦公室傢俱 空氣清淨器 手工床墊 大樓保全 廢電腦回收 舊主機回收 合法搬家公司 除蟲公司 團購蛋糕 紅酒 窗簾價格 花店 家具回收 消毒服務 東京旅遊 包車旅遊 汽車零件買賣 內視鏡隆乳 工業用電腦

    ReplyDelete
  2. 我又回來看看你了…… 有機會來我家逛逛喔

    2008經濟危機,找工作特別難,好不容易有一個不錯的公司約我面試了。   主考官問我:“哪年畢業的”   我本來是要說2000年的,結果一激動說成“兩千年前”   主考官一愣,竟然說:“喔,是孔子的學生吧?” 夏令營 辦公室 婦女整形 水刀抽脂 日本訂房 外勞 外勞仲介 隆乳 包車旅遊 商務洽公 台中餐廳 台中特色美食 攝護腺肥大 攝護腺癌 seo 義式咖啡 隆鼻 隆乳 墊下巴

    ReplyDelete