Tuesday 24 May 2011

變髮

大家覺得呢個頭點呀?


我覺得唔錯,不過影曦要坐喺到成三個字先紥好!



呢個又幾易紥,又靚呢~



呢個我嘅~前陰法式鬢辮加粒玫瑰



呢個我自創嘅hehe~


細個成日睇亞媽D䋲結書,仲記得幾個,咪紥咗喺個頭到囉



呢到仲有D我同D女紥嘅髮型相



我係咁POST呢D相出嚟做乜鬼呢?


話說早兩個星期我喺YOUTUBE到搵hairstyle教學


無意中搵到呢個網頁


http://www.cutegirlshairstyles.com/


網頁主人有4Q, 再收養咗一個養女同養仔


佢有好多紥頭髮嘅教學㗎!!!我睇到上晒癮:)


非常有啟發性, 極力推介畀大家睇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


大家嘅女女日日返學都可以好靚靚啦~


YOUTUBE真係好多野學㗎~大家要好好善用資源呀!!!


5 comments:

  1. 你好叻啊!好似樣樣野都識的!
    我都好想幫囡囡扎辮....不過她d頭髮太短又太簿了!唯有等多幾年了!

    ReplyDelete
  2. 見到就開心!!女女,快D大個啦,媽咪可以同你紥頭髮...(PS 我的女現家係21個月大...)

    ReplyDelete
  3. 第一張相個髮型未見過.好靚呀!

    ReplyDelete
  4. 我都想生個囡囡幫佢扮靚呀 :p

    ReplyDelete