Sunday 20 February 2011

融入英國生活

你有試過聽住喺外國嘅朋友呻悶嗎?成日都會話掛住香港...老實講,香港人去到外國生活,成日都會以香港生活作比較,成日都會想做返喺香港做嘅野,食嘅野,想喺外國過住香港嘅生活.對比之下,呢到嘅生活當然無香港咁多采多姿,但係其實仲有好多野,未被香港人發掘咋!外國人有佢地自己嘅生活方式,佢地唔似香港人咁可以成日行夜街,唱K,食飯呀咁. 佢地日都會去PUB飲野, 請人返屋企食飯 (dinner party), 一齊去睇戲,碌LANE呀咁.仲有好多人鐘意做運動㗎! 我識好幾個我年紀嘅朋友每個星期都會去打波踢波(我遲D得閒講下英國嘅運動~同香港好唔同㗎!),個做運動風氣好好多:) 佢地有D好似香港嘅業餘運動協會(如足球,GOLF, CRICKET,曲棍球,草地滾球...)佢地係會畀JOIN錢呢D會,每星期都有練習,有時要打比賽咁㗎~


喺呢到做媽咪,勁多支援㗎喎! 生前喺E院有ANTENATAL GROUP(呢到嗰D唔同香港嗰D㗎!約10 pairs人一齊上, 好容易識到人~), 生完後健康院又會有POST NATAL/ BREAST FEEDING GROUP, MUMS & BABIES一齊上, 全部嘅人都係住喺附近~ 我生完影曦都有去到, 個GROUP完咗後我地自組去各人屋企玩. 我地而家仲有聯絡㗎! 有D小朋友仲讀埋同一間學校添㗎:)


喺英國住嘅媽咪,想識多D人嘅,不妨去下LOCAL嘅TODDLER GROUP(www.netmums.com 可以輸入POST CODE嚟搵自己LOCAL嘅活動㗎!).佢地每星期都有聚會, 收磅半至兩磅㗎咋.有茶有餅食呀咁.喺D LOCAL嘅CHILDREN CENTRE又有好多免費 COURSE上,好似BB手語呀咁.圖書館又有BABY BOUNCE & RHYME咁,會同BB唱歌仔呀咁. 識多咗人, 就得閒約出去公園玩, 又或者去人地屋企玩. 主動D嘅,請人返去你屋企玩先囉!咁樣慢慢就會識到好多人!我都係搬咗嚟呢頭半年啫,出街都已經成日撞到識嘅人啦:)


另外, 如果你小朋友返咗學嘅, 試下早少少帶小朋友返學, 放學後又留喺學校一陣畀小朋友同其他小朋友玩.呢間你可以喺操場識到好多媽咪~ 學校有PTA嘅又去參加埋...總之就即極參與, 令自己享受及融入英國嘅生活.


記得第一次離開香港隨夫搬嚟英國,嗰時乜人都唔識,終人喺屋企發MO,攪到自己好唔開心! 又唔知自己幾時可以返香港喎, 又無得上網, 攪到自己好寂寞...今次再搬返嚟英國,我同自己講,唔可以再呢埋,要MAKE THE BEST OF IT! 我覺得,既然嚟到外國生活,就應該發掘多D外國人會做嘅野,而唔係去尋找返自己以前嘅生活.太懷念過去只會令自己嘅思鄉病更嚴重. 希望大家住喺外國嘅朋友,都會積極融入當地生活啦~xxx


No comments:

Post a Comment