Sunday 27 February 2011

網民 意調查

為使此BLOG內容更豐富及迎合大眾, 固請各位BLOG友(及隱形BLOG 友) 留言回答以下3條問題: (可選擇以私人留言~)


1. 請問你在何處得知此BLOG?  若你在無意中找到此BLOG, 你在尋找什麼內容時找到這裡的?


2. 請問此BLOG的什麼內容吸引你再次來訪?


3. 請問你會期待我講及什麼內容呀?


謝謝各位:)


我會繼續努力撰寫有趣文章~


 


14 comments:

  1. 1> 從Yahoo!首頁
    2> 育兒資訊, 因為自己將來都會做母親, 所以提早學習 XD
    3> 照現在的已經很好了~
    [版主回覆03/01/2011 06:39:00]謝謝你嘅回覆~

    ReplyDelete
  2. Hi Yennie, 請看以下回答
    1/ 朋友介紹, 因佢地知道我快做ma ma, 所以介紹我看
    2/ 你做ma ma既心得/教小朋友既方法都好吸引我睇
    3/唔知你有無坐月架呢~如果有希望你分享下. thank you!
    [版主回覆03/01/2011 06:48:00]我無坐月㗎, 生完幾日就出咗街
    要湊大女返學嘛!
    我嘅建議係...大肚時做多D運動,咁生時無咁辛苦,生完復完較快
    可以游水,做孕婦YOGA(PREGNANCY YOGA-> YOUTUBE好多片可以睇,睇住嚟做~) 等等嘅溫和運動
    YOGA真係要推介-我陀第一二胎時都無做,成日腰酸背痛.第三胎有做,成個人唔同晒,陀得好輕鬆,無腰酸背痛!

    ReplyDelete
  3. Yennie:
        1. 因想整立體蛋糕時search到妳嘅blog^^
        2. 所有範圍都吸引我看,尤其是怎樣教導和照顧妳的3個囡囡^^
        3. 妳寫的資料我每次看都覺得很新穎啊^^
    [版主回覆03/01/2011 06:51:00]多謝你嘅支持呀
    其實我仲有好多野想寫~真係題材不絕㗎! 不過寫一篇又真係好費時...以後真係要用多D時間寫先得啦!

    ReplyDelete
  4. 1. 我睇其他Blog友的blog時,見到妳的回應,看到妳的Blog
    2. 就係妳可愛漂亮的3個寶貝女
    3. 我成日都期待妳3個寶貝女的靚相同趣事
    Thanks for sharing~
    [版主回覆03/01/2011 07:07:00]謝謝你嘅回覆~
    可能我要令你失望啦...我之前試過太公開自己生活, 有人曾上我屋企拍我門.我而家都少咗好多POST D女嘅大頭相上嚟啦,怕畀人點相. 而家大部份嘅只係POST側面嘅相.
    想分享自己嘅生活,又要有C隱,真係唔係易事!希望你明白:)

    ReplyDelete
  5. 1.3年前...係blog友既blog搵到你 2.我未生時被你自制蛋糕吸引,有左bb後被你既養兒心得吸引 3.期待你講返你自己想講既野...
    [版主回覆03/01/2011 07:08:00]嘩!咁你真係忠實FANS喎~
    多謝你一路以嚟嘅支持:)

    ReplyDelete
  6. 1>在前幾日睇東方知 2>揍女經,因為我都有個女 3>同而家一樣就得

    ReplyDelete
  7. Hi Yienne 1.我係bk見你教人點同bb戒夜奶,你有寫個blog條link於是自走去睇。 2.主要係湊女,餵人奶同你3條queen個個都超可愛,想睇吓佢哋既生活。唔明點個個媽媽又話湊仔點辛苦點無嘢時間,但係你又可以一湊三餵人奶仲寫blog,整蛋糕,煮飯,打掃......... 3.你寫d嘢都好有趣,我個人對唔同文化既嘢會較有興趣,其實你見到咩得意就寫啦,無咩所謂,你都寫得開心,最緊要唔好有壓力。 Jeannie

    ReplyDelete
  8. 1.因為我搵D戒夜奶既資料搵到黎~^^
    2.因為實在有好多育嬰資料,又全面又實用,而且帶比我好多湊BB既啟發.最重要係互動,你不厭其煩咁回覆我地既留言,又比好好既意見我地,真係幫到我地D新手媽媽既心中煩惱.好多時資料係得個睇字,只會好小人會用心教人地點去做,而且唔係教一個人,係有問必答.令我覺得好窩心.真係好多謝你ar^^
    3.你既內容好廣泛,所以咁樣令我地唔會悶,而且學得更多,我鍾意你既隨寫,想寫咩就寫咩,加油ar,我支持你~^^

    ReplyDelete
  9. 1.FROM BK FORUM,見到你對女兒係MIX,見你有BLOG咪入去睇睇(2年前)
    2. 你跟女兒在家玩耍 , 整下CAKE D 趣事
    3. 因為睇O左你BLOG O甘耐, 當O左你係朋友,所以我定時就想睇你同D女女係英國既生活,所見所聞
     

    ReplyDelete
  10. 1.我係BK認識妳的.
    2.對妳全職湊三個女兒有興趣,及看看妳的育兒心得.不過我那個是兒子,教男仔跟教女仔是有一點分別.
    3.沒有意見,Blog是妳個人的,妳有自由寫任何東西,我更有興趣認識每個呈現真我的朋友.

    ReplyDelete
  11. 1. 兩年之前係BK識的.
    2. 教子女的心得同整野食
    3. 講關於小朋友或者個人的感想.
    因為我自己都有兩個仔一個0605, 一個0812, 都係我自己一個湊, 有好多看法同你差不多...絕少講NO, 唔打仔個D呢, 只係我仲有好多學習空間, 所以會耐唔耐上來看下囉!

    ReplyDelete
  12. 本人從親子王國得知這個網誌,同時也認識其他家長的網誌。這裡的內容很實用且充實,亦介紹了不少香港人不會懂的事,例如英國文化及育兒方法(如教出不怕跌倒的孩子)等。希望你能夠繼續在這裡介紹英國文化以及分享育兒心得。

    ReplyDelete
  13. 1. 請問你在何處得知此BLOG?  若你在無意中找到此BLOG, 你在尋找什麼內容時找到這裡的? - 唔記得左, Sorry.
    2. 請問此BLOG的什麼內容吸引你再次來訪? - 你的育兒分享, 因初為人父母, 真的不知怎做才是對孩子最好
    3. 請問你會期待我講及什麼內容呀? - 育兒心得

    ReplyDelete
  14. Hello! Ynnie,
    1) Yahoo ~替寶寶戒夜奶
    2) 育兒方法 ~ 現有三個月大BB女, 大女相隔4年,  希望吸取多些經驗及資料.
    3) 不用工人可自己照顧三個小朋友的編排時間,當中有初生bb(母乳)出街未必有育嬰室?! 因此本人三個多月裏多在家>。< 
    你BLOG好好睇,
    yenmok

    ReplyDelete