Saturday 26 February 2011

影曦寫字


以上嘅字,係五歲兩個月嘅影曦自己寫㗎~
有d字係串錯,但係係佢自己拼音拼返嚟㗎!
呢個係英國人學英文嘅學習過程:)


作為大人嘅,只係需要喺身邊提下佢.到佢一路睇多D書,認到嘅字多咗, 串字就自然會好好多㗎啦. 最重要當然係好似影曦咁大膽嘗試!


記得自己細個嗰陣, 只係靠死背去串字, 記得相當辛苦下! 我啱啱識我老公時佢都叫我試下串字畀佢聽, 我嗰時真係好唔夠膽去串, 好怕錯! 勇於嘗試都係一種好嘅學習態度, 呢種習慣真係自細去培養好!你地都要鼓勵小朋友試多D, 小朋友錯嘅話, 記住讚佢,講"Good try! Almost there!"之類嘅鼓勵性說話, 而唔好講"錯呀, 應該係咁..."


(我知嘅英國學校係唔會用紅筆打交叉改簿㗎!因為咁會打擊小朋友自信心,令佢地無咁夠膽去試!呢樣野相信hk人要好一段日子先會接受到~)


3 comments:

  1. 十分欣賞外國鼓勵學習的方法, 真是同香港好唔同呀. 所以香港學生學左咁多年英文, 都未必夠膽講呀, 都係因為怕錯呀.
    [版主回覆05/10/2011 07:26:00]其實五十年前嘅英國教學方法同而家香港嘅差唔多->香港慢咗五十年呀!LOL

    ReplyDelete
  2. 我孩子到英留學, 答咗一個唔係咁standard答案, 但又唔錯, 老師給他一個merit, 他說如在港, 一定被老師罰. 所以佢很喜歡在英國讀書.
    [版主回覆05/15/2011 07:47:00]要HK嘅老C講野好似英國老C咁圓滑,相信要等多幾十年囉...

    ReplyDelete
  3. 這一點真係很好的提醒!
    一直以來,自己都很怕講英文,真係怕錯囉!錯咗,又會俾亞媽話,你讀咗咁多年書都唔識講英文啊,浪費晒d錢......
    現在自己有小朋友都很怕自己會變成媽媽那個模樣.......
    幸好,老公都常常提醒我要多些鼓勵囡囡。
    yennie,很喜歡你的文章!
    [版主回覆05/15/2011 07:48:00]多謝你呀:)
    我有時講野都幾直同幾負面㗎,而家算係好過以前好多
    大家都要一齊努力做得好媽媽呀~

    ReplyDelete